vineri, august 31, 2007

Your family will love you forever

Ma gandeam, intr-una din zilele astea, in timp ce admiram minunatia de outdoor de la aviva, pe care o vad in fiecare zi la obor, and it scares de hell out of me... ce se va intampla in ziua in care o sa dea jos reclama aia(lucru pe care il preconizez undeva dupa ce se termina nebunia cu pensiile private)??? si mai ales, ce se va intampla cu mine dak voi supravietui reclamei, fara asigurarea de viata de la aviva... :))

tare sunt curioasa cati oameni au de gand sa-si faca asigurare la aviva dupa ce au vazut reclama?

oricare ar fi mintea luminata din spatele acestei morbide reclame, mi se pare s-a inspirat puuuuutin din asta:

reclama de mai sus e aproape amuzanta, in timp ce aviva e doar morbida.

si pentru ca vb de reclame... am vazut astazi o reclama la sapunul palmolive. si cum, omul cat traieste invata, am aflat ca maslinele fac lapte. revolutionarul sapun contine lapte de masline. nu, nu ulei de masline, cum credeam...

ma duc sa ma mai uit la televizor, acest nesecat izvor de intelepciune si cunostinte:D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am vazut si eu una la Aviatiei...si ma intrebam la fel: Cine naiba o sa isi faca asigurare la astia? Poate au mers pe ideea "sa gasim ceva care sa le ramana intiparita in minte"...Si ce poate sa fie mai scary decat disparitia ta..:))