sâmbătă, septembrie 08, 2007

Strada pe care mergeam la scoala

Bucuresti. minunat oras, plin de inovative media.

azi mergeam linistita pe strada... si vad un panou maaaaare... "Aici am intalnit-o prima data pe Maria". mai jos scria, apa nova. nu prea vad eu legatura... reparau amandoi conducta? or what? aici nu aveau nici unii apa calda? sau aici se bateau cu apa vara? anyhow, simpatic mesaj:)

moving on... mergand pe victoriei, la cateva intersectii sunt placute... cu denumirile unor strazi.. deosebit de dragalase, dupa cum urmeaza- "Strada pe care mergeam la scoala" sau "Strada pe care am invatat sa merg cu bicicleta".


imi place, si de abia astept sa mai gasesc strazi de genul asta:)



nu stiu cine e in spatele campaniei(cine stie... please share), dar ideea e faina rau de tot. placutele de azi le pot adauga la un post mai vechi in care insiram motivele pentru care iubesc Bucurestiul. Uite, inca unul:)



Pe Magheru, Campanie sociala, impotriva defrisarilor. Copaci in doliu, cu panglici negre pe care scrie "Deplangem disparitia rudelor din Harghita" - Nu taiati copacii ca-n codru.



Frumos, de impact... vedeti domnu copywriter al outdoorului AVIVA? se poate!:)

Acestea fiind zise... o saptamana faina sa aveti:P

Un comentariu:

Anonim spunea...

Este o campanie initiata de catre cei de la Apa Nova.. Sa mergi cat mai mult pe strazi si sa colectionezi placutele, daca poti;))...
Vei mai inatlni:" Str. unde am pupat-o pe Mimi”, “Locul unde băteam mingea cu băieţii” sau “Troleul care mă ducea acasă”.
Deh...suntem romantici.Mai multe detalii am gasit chiar pe site-ul lor : http://www.apabucur.ro/content.asp?section=3
La comunicate de presa :P
>:D<