luni, septembrie 10, 2007

Aveti mila de karma noastra


just another manic monday.
ma trezesc la 8, deschid televizorul ca sa aflu si eu o stire, o barfa, o vreme,un horoscop. de fapt, nu vroiam decat sa ma dezmeticesc, nu urmaream nici un alt scop maret.

si de ce dezmeticire am avut parte... tineti-va bine:
postul ales, PRO TV.
Titlurile zilei: "Fetita insarcinata cu tatal ei", "Un baiat si-a ucis unchiul", "Intr-un put a fost descoperit cadavrul unui om disparut acum 3 luni" Toate acestea insotite de declaratii si imagini. Dupa acest minunat calup de stiri , m-am uitat la ceas. nu stiu de ce, dar aveam impresia ca erau stirile de la ora 5.

Chiar nu mai exista stiri cat de cat pozitive sau neutre? Nu s-a mai casatorit/divortat nimeni in wknd, nu a mai castigat nici un sportiv nici o medalie, in politica totul e roz, nimeni nu se mai cearta??? de unde atatea stiri negative???
si mai ales, de ce luni dimineata???

Fratilor, va rugam din suflet, aveti mila de karma noastra!!!

anyhow... pana la urma am reusit sa ma ridic din pat si sa imi fac o cana mare de cafea...

minunat mod de a incepe ziua!

O saptamana fara evenimente de dat la stiri:)

Niciun comentariu: