duminică, septembrie 23, 2007

Noaptea alba

Bucurestiul incepe sa se miste!!! Si asa de bine imi pare!:)

Weekendul asta a fost Noaptea alba, un eveniment fain, diferit de ce s-a mai intamplat pana acum in bucuresti. sau cel putin la care am luat eu parte.

Saltimbancos Italianos, proiectii pe Casa Poporului... foarte nice!:) we liked it! Pacat ca nu vindeau decat suc la cele doua chioscuri amplasate in piata. Nu stiu despre altii... dar mie mi s-a facut incredibil de frig...




Promovarea evenimentului a fost destul de slaba, dupa parerea mea, si nu numai a mea. Adica, ar fi trebuit ca lumea sa afle cu mai mult timp inainte... de piesele de teatru, de muzee, de concerte, de tot ce se intampla peste tot prin oras.




Highlights of the day: am fost in zona lipscani, si incepe sa fie super dragut! au terminat de renovat pavajul, au shcimbat sistemul de iluminare- adica acum e lumina, am vazut ca se deschid tot feluld e magazinase dragute, cafenele... In curand o sa avem pe unde sa ne plimbam, pe unde sa mai iesim la un suc, sa mai aratam si ochiului strain cate putin din bucurestiul nostru.de abia astept sa fie gata. :D

Jacinta si Sara au aparut in Evenimentul zilei: "Pe Calea Victoriei, la Muzeul de Istorie, doua tinere din Portugalia s-au aratat incantate de organizarea acestui eveniment, care, desi cuprinde mai multe capitale europene, ocoleste Lisabona.

Din acest motiv, cele doua fete aveau in program vizitarea cat mai multor muzee, pentru ca, in final, sa se opreasca la unul dintre concertele organizate in Piata Constitutiei. Pentru ca „Noaptea alba” sa se desfasoare in conditii optime, mai multe strazi din Capitala au fost inchise."

2 comentarii:

Unknown spunea...

What can i say...wish I was there :) poate la anul!

Anonim spunea...

"noaptea alba"...hmm..se referea cumva la culoarea pe care o avea pielea mea dupa frigul in care am stat? (pardon, atunci trebuia sa ii spuna "noaptea mov" :P)...oricum, dragut :)