Reclama de la AVIVA nu mai e acolo:))
totusi, e una noua, tot cu aviva, dar cu mihaela radulescu. Daca prima era morbida, cea de-a doua e cat se poate de fada. ne-o arata pe mihaela radulescu explicandu-ne cum e cu siguranta, valoarea si ink nush ce... cele 3 mari valori ale aviva. suuuuuper.
oh doamne! chiar conving pe cineva reclamele astea? coerenta campaniei=0.. Felicitari domnilor, inca o data!!!
aaa.. si ink o treaba... extrem de inteligenta... in reclama de la bcr. inteleg ca domnii de la bcr sunt extrem de pregatiti si ca acestia stiu dinainte nevoile clientilor... dar totusi, prea pare mama omida, sau sa fie superman? nu inteleg cum vede prin cutia din in mana stanga ca minunatul client are "verigheta aproape noua"?
iar aceasta se poarta pe Stanga!!!!
So it could have been simple: mutau cutia in dreapta, angajatul bcr venea din stanga... si... KABOOM... reclama avea o logica cat de cat:)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
am mai discutat noi despre ce ai scris tu p aici...si still...u put a smile on my sleepy monday face..thx! :) pup
fuck, cat de tare e titlul plus prima propozitie..i actually laughed out loud:D
Trimiteți un comentariu