duminică, ianuarie 27, 2008

Bacon, mici descoperiri si Adria:)) 3 in 1

De cateva saptamani, trec pe langa mc donalds si am tot vazut posterul de mai jos. poza nu este facuta de mine, am luat-o de pe net. Ok, ce inteleg eu din asta? k acel baiat gaseste hamburgerul si mcpuishorul pe jos... iar aia e mica descoperire... adik, la mc donalds se mananca de pe jos? sau e ca si cum ai manca de pe jos... oricum, recompense mari te asteapta- salmonella si tot tacamul.. daca mananci de pe jos. Asa parca era, ca nu e prea bine sa mananci de pe jos...



Mi s-a explicat ca posterul este in stransa legatura cu reclama de la radio, si ca de fapt baietii au gasit niste bani pe jos si se duc sa isi ia sandwichuri de la mac de ei:) good investment guys!:)

Si inca o campanie de mare succes la mac... in perioada de iarna.. poti sa iti pui o felie de bacon la orice sandwich... ma intreb cine o fi fost strategul care a venit cu ideea? adik... s-a facut in urma unui studiu de piata? oare cereau consumatorii??? Sunt sigura ca multi dintre noi, in fata casei de marcat de la mac... cand se gandeau ce sa comande au ezitat.. pentru ca produsele nu contineau bacon. Dar acum, nu-i asa ca suna mai gustos? mai multe grasimi... acelasi timp in care esti satul... yummy:) Iar sloganul e ceva de genul, aleg ce vreau, pun bacon la orice citez din memorie...
Unde e campania cu mancatul sanatos la mac? hmmm...e bine ca avem totusi tabela cu caloriile(scuzati cacofonia)

Trecand mai departe... de la mac.. la o marca romaneasca.... azi,la national Tv era un soi de reclama.. la Adria. ce am inteles eu era faptul ca "Adria sarbatoreste romaneste" si prin asta a adus cate un bax de suc Adria unor participanti la concurs.. Yummy once again:)
Cea mai tare a fost faza de la sfarsitul "promo-ului" ca altfel nu ii pot spune, cand.. toata lumea avea in mana un pahar cu adria... iar reporteritza.. NU a baut :)) mie mi s-a parut amuzant:)

Haha.. iar in cautarea unei poze cu licoarea minune am dat peste site-ul European Drinks... unde este descrisa bautura:))

"Bautura racoritoare carbogazoasa, ADRIA este bautura racoritoare pe care EUROPEAN DRINKS o ofera tuturor, Special creata ca un produs exotic.Pentru persoane dinamice, cu un stil de viata alert, ADRIA este cea mai buna alegere.
Sortimente: tutti frutti, lemon lime, piersici, portocale."

Niciun comentariu: