sâmbătă, ianuarie 19, 2008

Caminando por la vida


Am vazut ca lumea trage linie la sfarsitului anului, si analizeaza ce a fost bine si ce nu... Anul asta nu am tras linie dupa nimic si nu am analizat nimic. Nu am simtit ca ar fi cazul unei linii sau unui bilant. A fost un an incarcat de evenimente... dar aici nu am sa scriu despre 2007 sau 2008...ci de mai demult...


Zilele astea am facut ordine prin calculator, dupa ce am reusit cu succes sa reinstalez tot. Putini au crezut in mine... dar, impotriva tuturor... ankime a reusiiit:)

Revenind, am gasit poze vechi.. de cand au aparut aparatele digitale in viata noastra incoace.. si mi s-a facut dor de viata de student, de advice, de tot ceea ce a fost frumos pana acum... Mi-am dat seama ca sunt norocoasa ca am avut parte de asa ceva si ca nu regret nimic de pana acum. nu as avea de ce sa regret nimic.


Si tot cautand, am ajuns si la folderul de muzica.. unde am gasit niste melodii care imi aduc aminte de Sevilla si de excursia aia.
cum ar fi cea de mai jos... si sincera sa fiu, cam asa ma simt si acum cand scriu randurile astea.. caminando por la vida . Imi aduc aminte cum ascultam cu Irina melodiile astea:) si cum ne faceam planuri... pentru Erasmus:) Mi-e dor de tine, Cra!:)



Imi dau seama acum ca exchange-ul din spania m-a facut sa imi doresc mai mult sa plec in Portugalia, sa plec de capul meu, sa cunosc lumea. Si odata ce ai inceput... u just cant stop:)

Alina a si filmat... Mersi Alina:)


3 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tari pozele! Ce bine arata acolo scris Advice :)

Anonim spunea...

Frumos articol, frumoase poze si mai mult pentru ca intr-o oarecare masura ma regasesc si eu. Studentia mea inseamna Advice iar de plecat, plec si eu cu Erasmus in Belgia.

Traseul e acelasi..

Carmen Boer spunea...

Mi-ai atins unul dintre punctele mele slabe cu acest post. Intr-adevar...Advice a insemnat mult pentru mine si inca mai inseamna. Iar excursia in Spania...what can i say...inca o experienta unica.