sâmbătă, octombrie 13, 2007

Life after... MUSE

A trecut o saptamana.. Am promis ca scriu, acum o vreme, dar s-a intamplat sa nu am timp...nu e o scuza, dar iata:)

sambata, 6 octombrie- ora 17.45, plecam spre concert. eram in statia de autobuz cand ma suna alexandra- nici vorba de intrat pe stadion la 6- o coada imensa. cam asa..






si asa...



si cum ne plictisisem... am inceput sa facem poze:) sa ne facem poze:))



si am intrat, relativ repede dupa ce a inceput sa se miste coada... cu cat ne apropiam mai mult de intrare, vedeam doua cozi... care mergeau in directii diferite. extrem de aiurea. asta e, din punctul asta...organizare de 2 lei, vechi.






f interesanta era asezarea scenei... langa biserica.

pe la 7 30 a inceput.... Mr Brett Anderson!

Imbracat extrem de british, a inceput cu Love is Dead. Multimea mi s-a parut destul de receptiva, mai ales ca majoritatea stiau Suede, dar nu si piesele noi ale lui. Omul a cantat ffff bine, dupa parerea mea, muuuult peste asteptari.







Insa, Beautiful Ones a fost melodia care a facut multimea sa sara,sa cante..

Imi cer scuze pentru calitatea inregistrarilor... dar inaltimea si faptul ca eram in sectorul B, in spatele unor oameni muuuuuuuuuuuuuuult mai inalti... nu imi permitea sa vad mai mult:)





Dupa aproape o ora de asteptare... a inceput... Knights of Cydonia


Asa a inceput....


De auzit, s-a auzit perfect. Poate mi s-a parut din cauza atmosferei and all, dar suna chiar mai bine decat pe album. Au continuat- Feeling good, Map of the Problematique, Time is running out, Sing for Absolution, Super Massive Hole, Starlight si altele, pe care nu mi le amintesc acum...Superb, superb

si au continuat...



la Starlight, toata lumea canta... dupa cum se vede mai sus:)


Publicul a fost frumos, educat, care stie sa se bucure, dar cam inalt. Lucru ce ma face sa sustin ideea cu vinderea biletelor in functie de inaltime:)

In concluzie...MUSE sunt adevarati profesionisti, no doubt about that.

In zilele care au urmat, am vazut aproape tot ce a fost uploadat pe youtube din atena, bucuresti si belgrad. Spectacole fara cusur, chiar daca locatiile au fost diferite.

What can i say? Si in Romania se poate. Si se poate frumos.

Mai vreau!!!! Mai ales ca nu au cantat Unintended... dar lasa, data viitoare:P

Astept cu nerabdare urmatoarele concerte:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

uf! Si nici n-am facut poza impreuna. :P

Muuuuse. Mai vreau. Mai vreau. Mai vreau.

ank ignat spunea...

pai... d-aia tre sa mai fie si o data viitoare:)