marți, octombrie 16, 2007

Traim in Romania...

si cum zice Mircea Badea.. asta ne ocupa tot timpul....

acum cateva saptamani... scriam despre recorduri... acum, completez cu unul pe care l-am remarcat intr-un ziar de saptamana trecuta: In comuna Ivesti, un sat din Romania, exista mai multe fetite rrome, ce sunt MAME la 11 ani!

OMG! we did it! am mai ajuns inca o data in Cartea Recordurilor:)

Ieri, citeam iar ziarele... online. Imi sare in ochi un titlu: Michael Douglas a scapat cu viata dintr-un accident grav. Intru, si ce sa vad... continuarea: Michael Douglas, cetatean roman de etnie roma, a scapat teafar ieri seara, dupa ce a intrat cu bolidul sau Aston Martin in doi copaci de pe marginea Splaiului Independentei. :))

Si pentru se pare ca nu mai sunt stiri in presa in afara de remes si muresan, se pare ca se mai si fabrica. am gasit, pe Hotnews, o incercare incredibil de nereusita a unui jurnal- cik al unei corporate girl. nu cred ca am vazut in viata mea un jurnal scris mai prost, nici macar blogurile alea penibile in care cate o tanara adolescenta povesteste "dramele" vietii ei.
Am citit cateva "file de poveste" si tot nu am reusit sa inteleg daca textul in cauza se vrea amuzant, realist sau... doar umplutura/ copie proasta a jurnalului lui bridget jones...

macar la radio e acum... vanessa da mata- boa sorte

Asa ca... noroc bun si noua!:)

Niciun comentariu: