marți, aprilie 03, 2007

maria... eu sunt maria:)

hey!

am ajuns iar la biblioteca.. am crezut ca de la biblioteca se pot trimite poze.. but i was wrong.. e fix ca la calculatoarele de jos.. dar macar asta se misca mai repede...

aseara iar am gatit.. si bineinteles carbonara... pls.. help me.. ce mai pot sa mai gatesc.. ca habar n-am.. si m-am saturat pana peste cap de paste si de sanwichuri... cred ca o sa fac maine niste omleta sau ceva....

diseara mancam la spanioli acasa.. mancare traditionala..
in apartament totul inca e bine.. adik am inceput sa ii invatam pe baieti sa stranga de pe masa dupa ce mancam si sa puna vasele in mashina de spalat vase... ceea ce este un mare step forward.

maine e zi libera.. ceva zi a portugaliei.. asa ca in seara asta iesim in oras.. si o sa stam ceva in genul.. pana la 7 dimineata... se pare o sa mergem in cea mai de fite discoteca din zona.. sau nush daca e cea mai de fite.. da o sa fie plin.. pt ca e lady´s night.. adik.. atunci cand fetele au intrarea si 4 bauturi alcoolice gratis:)

ce am mai facut... paaaaai.. not much...am fost la scoala.. am niste super cursuri.. si e adevarat ca vb astia in portugheza.. da am senz ca o sa fie bine.. adica avem evaluare continua.. si o sa trebuiasca sa facem o groaza de proiecte.. dar totul in timpul cursurilor.. ceea ce e mai mult decat bine...

mi-am luat o geaca de la zara.. din aia lunga de iarna cu 50 euro. de abia astept reducerile...nush ce o sa ma fac cu banii.. da´ o sa ma descurc eu cumva.. sper:)
mai am o ora si incepe cursu de market research.. nush de ce am senz ca nu o sa fie prea usor..

incredibil.. ca m-am obisnuit cu numele de maria.... aici toata lumea imi zice asa.. si e asa de ciudat... oricum, anca e aiurea... eram o data in metrou... si irina ne striga pe una din noi.. anca.. si tot metroul se uita la noi.. a fost funny..

cred ca ti-ar placea mult aici... atmosfera, shoppingul si tot.. si mai ales the parties...:)
ma duc pana la cafeteria sa imi iau ceva de-ale gurii.. si dupa aia la curs.. oh yeah... ink 4 ore de vb in portugheza.. sper sa nu dureze atat..ca in prima sapt toate cursurile au fost de cate 1 ora, max 2...k vreau sa dorm si eu... inainte de dinner si de partyul de diseara..
acum realizez cand ma uit la cat am scris cate as avea sa iti povestesc... e totusi bine ca o am pe anca.. si ca putem sa mai vb... ca altfel cred ca m-as fi urcat pe pereti...

miss you much...

Niciun comentariu: