vineri, aprilie 13, 2007

07.10

Salut!


Cred ca asta o sa devina pana la urma my diary.. ca nu apuc sa scriu niciodata in caietul pe care mi l-am facut .. ma rog, cred k o sa il folosesc pe ala pt scoala.. si imi raman mailurile astea cu povestile despre ce am mai facut… every day..

dupa ce am plecat vineri de la internet.. si asta era pe la 8.. am stat o groaza la facultate vineri.. am ajuns acasa.. nu erau decat spaniolii acasa.. anca a ramas sa vb cu ai ei..

am mai stat ce am mai stat.. spaniolii s-au dus sa se intalnesca cu ceilalti in piolho… pt un botellon.. sau nush cum dreaq se cheama. Ideea e ca stau si beau pe strada..iar noi nu am avut chef sa mergem.. mai ales dupa seara aia.. cand s-au facut toti muci..asa ca am ramas pe acasa. A venit la noi rafaela pe la 11.. ne-am schimbat si noi si am plecat pe plaja sa bem o cafea.

Ne-am intalnit cu irina si cu eduardo.. si am mers in vogue.. cum iti ziceam petrecerea asta academica.. e un fel de bal al bobocilor. Dar nu cu probe ca la noi.. si cu miss si mister. Doar un super party...chiar a fost super tare. Am plecat de acolo la ora 6 dimineata... bine.. si ink nu se terminase.. nici pe de parte.. de altfel...mi-a placut mult de tot.


Am ajuns acasa.. am dormit pana la 3.. un bun obicei portughez… in fiecare zi ne-am trezi la 3 dak ar fi dupa noi.. dupa care, am iesit sa mancam ceva. Super nashpa pizza de la astia.. si a mai si fost 5 euro..after eating am fost pe plaja again.. sa ne intalnim cu ricardo si cu un prieten de-al lui pe care l-am vazut de nush cate ori.. si tot nu stim cum il cheama..

Seara, again piolho.. asta e barul pt erasmusi si nu numai.. studenti in general... am iesit cu ricardo si cu ceva prieteni de-ai lui. Au venit si spaniolii cu botellionul lor... oricum, a fost super tare.

Eu am plecat cu ricardo si cu irina pe la 3... anca a mai ramas cu spaniolii.

Niciun comentariu: