luni, aprilie 02, 2007

prima saptamana

26.09. 2006
salut!
m-am mutat la alt calculator...si aucm o sa am putin timp sa scriu...
am gatit aseara pt 10 oameni.. carbonara.. and it was so cool.. i mean.au venit cei di polonezi, cei doi spanioli.. ink doi ajung astazi, ricardo, irina.. si ink 2 tipe de aici..
a fost realy cool ca am stat pana la 2 si ceva de povesti... nice..
de abia astept celelalte dinneruri.. polonezii gatesc.. si ne'au invitat...
maine seara avem dinner la noi in apartament.. ca vin colegii nostri d apartament.. si proprietara throws a party for us.. iar vineri ne duce ricardo la cramele din porto..
sambata mergem in integration day...
diseara mergem iar la erasmus party.. in fiecare marti si joi e erasmus party... si nu ai idee cat de crowded poate sa fie.. porto is the place to be.. cand vine vb despre erasmus si petreceri... e super mega wow...
sunt sigura ca baietilor le'ar placea foate mult...
un alt loc care le'ar placea super tare e bairro alto din lisabona... it´s just like wow.. atatea baruri.. si oameni.. pe strada..stand de vorba.. and just checking out other ppl... nu ai cum sa pleci singur de acolo...:))
oricum... lisboa.. merita vizitata...
exista aici o asociatie care are un site.. http://www.erasmusporto.com/ diseara iar mergem.. la poze.. la prima petrecere suntem si noi acolo:) de abia astept excursiile.. n integratin weekend nu vom merge pt k e prea scump.. si de abia ne'am intors din lisabona.. dar cu siguranta la urmatoarelel.. mergem...
what else?
luni incepe scoala... toate materiile mi s-au schimbat.. nush ce o sa ma fac cand ma intorc acasa.. oricum... sper sa fie bine.. nu ma gandesc la asta acum...
oamenii d aici cant stop amazing me... sunt mult prea tari.. si sunt asa de dragutzi cu noi... cel ma tare e oricum ricardo... by far.. nu am vazut in viata mea un om care sa faca atatea pentru niste necunoscuti.. it~s just wow...
cu anca ma inteleg super bine.. nu ma asteptam sa fie atat de cool... adk... we think alike and we get along soooo well... as fi vrut sa trimit poze ... dar nu se ataseaza.. si e super aiurea.. ca ink nu mi'am luat flash... si pana imi iau... sunt pe laptopul ancai... oricum, am prins super vreme...
iar tre sa plec...
kisses!
miss you much!

Niciun comentariu: