joi, aprilie 19, 2007

27.10


hi!
acum sunt la net... si astept sa treaca timpul.. am o groaza de treaba.. dar nu am chef de nimic.. asa ca why bother. sunt f obosita.. aseara am dormit super putin... de ce.. pt ca m-am uitat cu anca la filme... am vazut before sunrise si before sunset.. dupa care am stat de povesti... asa ca am ajuns sa ne culcam la ora 5 jumate...
o saptamana extrem de interesanta... NOT.. in care nu am facut mare lucru... adik.. am fost la scoala.. am venit acasa...
it was fun.. pe alocuri.. gen.. intr-o seara in care am jucat fotbal in casa... toti.. vreo juma de ora.. si nici macar nu am spart nimic..
ieri am fost cu fetele prin porto.. sa vedem ce se mai intampla... ca nu am vizitat nimic.. am auzit ca ar fi lucruri de vazut.. dar noi, in afara de baruri si centrele comerciale..pardon.. si piete... pe care le vedem numai noaptea:) nu cunoastem mare lucru din oras. oricum, orasul e superb... e un oras f romantic... si nice to live in...
in seara asta o sa iesim cu mai multi romani. ne-am hotarat sa adoptam si noi politica spaniolilori... cat mai multi co-nationali:))
aseara cand ne intorceam cu autobuzul acasa... a fost super tare.. ca vb noi roaman si vine un tip la noi... ca ce mai faceti romancelor? e un erasmus din arad... care e la alta facultate... nu in fep.. ci la una particulara... asa de mult s-a bucurat sa ne vada... pt k el e singurul roman de la el de la facultate.. si zicea ca nu a mai auzit romana decat pe skype.. din septembrie...
duminica ne-am hotarat sa mergem si noi la aveiro... ca nu se mai poate... sa stam in casa tot timpul.. am rog.. nu in casa.. ca mergem la discoteca.. dar dormim toata duminica.. de fiecare data.. si ne-am cam saturat...
acum ma duc sa mai caut chestii.. pe net.. ca am un super studiu de caz.. pt smart.. de facut pana sapt viit.. si cum net in wknd.. din parti.. sa imi iau materialele de azi...
tty later:)

Niciun comentariu: