duminică, mai 06, 2007

inceput de noiembrie



1.11
Aseara am fost la o cina organizata de asociatia studenteasca de la ipam. A fost foarte misto. E o idee f faina sa organizezi chestii din astea. dupa cina trebuia sa mergem la o discoteca,la una dintre cele mai trendy din porto, insa nu am apucat sa intram pentru ca era mult prea multa lume afara.adik nu se mai putea intra, plus ca desi trebuia sa avem intrarea gratis trebuia sa platim. Asa ca am hotarat sa venim acasa, si a fost o decizie f buna pt k nici fetele nu au stat mult... si au venit sa doarma la noi.. pe la 5(which is really early... numai atunci cand nu iti place pleci asa devreme). Nelson se pare ca s-a simtit bine, in schimb… pt k s-a intors acasa pe la 7.30… v usual for him…

1 noiembrie e zi libera la oamenii asti, pt k e ziua tuturor sfintilor, adik ziua de dupa halloween. Nu am facut mare lucru pt ca avem o tona d proiecte saptamana asta, ca si celelalte de altfel au fost atat de pline de proiecte. am avut evaluari la 3 materii din care una ink mai am... adik vineri la product management. Ne-am bucurat mult sa avem miercuri liber mai ales ca aveam 2 materii de cate 4 ore si nu e tocmai ushor.. marti si miercuri ne rup.. nush de ce dar am senz ca pt fiecare experienta asta erasmus e diferita.la noi, in loc sa cunoastem o groaza de oameni din alte tari... cunoastem portughezi si ne simtim mai bine cu ei decat cu altii. ink wkndul trecut am fost la piolho,barul studentesc din porto iar aoclo am intalnit un grup de erasmusi asa ca am fost intr-un bar cu karaoke... they are fun.. dar nu ii cunoastem... adik e altceva.. cand sunt la tine in facultate. La noi e tare ciudat pt ca astia ai nostri sunt care mai de care mai legume. Polonezii sunt niste ciudati- nu ies niciodata cu noi sau ies, dar numai in discoteci pt k ei nu au bani si pentru altceva...bine, nu zic ca noi am avea cine stie cati bani... dar macar mai chemi lumea la tine... mai shimbi o vorba.. ei sunt numai ei 2... iar poloneza e si mai aiurea... ma rog.... chiar nu conteaza...

03.11

saptamana asta am gatit de vreo 3 ori. sambata seara am chemat-o pe irina, pe ricardo si am gatit bacalhau.. adik cod... cu ceva cartofi prajiti care se gasesc aici... si a fost super bun.. desi nu am stiut ca tre sa las 1 zi pestele la desarat...astia tin pestele in sare... ciudat....oricum, am fauct si orez.. iar acum am vazut cum se face si nu o sa il mai las sa se lipeasca
apoi am gatit cu nelson... singura chestie pe care stie sa o faca... pulpa de curcan cu cartofi la cuptor... si sa stii ca i-a iesit super bine. la pranz gatisera spaniolii orez cu sos de rosii si ink ceva chestii super bune...asa ca ne-am gandit ca ar fi cazul sa gatim si noi ceva care e destul de comun in romania... dar care astia nu gatesc si nici nu mananca.. adik snitel de pui cu piure...



nu imi vine sa cred cate stiu sa fac... incredibil... adik... observ ca stiu f multa teorie... si ca chiar e usor de facut... ca nu e mare lucru.. de m-ar auzi ai mei..
in portugalia astia au super prajituri.... incredibil... suuuuuper bune... i cannot stop..

la aseara...aseara dupa ce am mancat.. am iesit la o cafea si dupa in ceva bar din porto... nelson a tot insistat sa mergem si in club... dar noi ne-am cam saturat de clubul in care mergea el... e cel mai de fite si nici muzica nu e cine stie ce... plus ca era vreo 10 euro intrarea.. plus k eu aveam un inceput de raceala.. deci motivul perfect ca sa nu mai merg..hehe.. si oricum, trebuia sa venim acasa sa terminam proiectul la resurse umane.. ca astazi e deadline-ul...

astazi sau maine mergem la guimaraes. depinde dak avem cina la polonezi sau nu. rafaela... tutoarea noastra le-a trimis un mesaj gen.. vineri mancam la voi.. pt ca ei niciodata nu ne-au chemat la ei acasa

nu am apucat sa vedem nimic din portugalia pana acum.. noroc ca ne duce nelson la el in oras... care cik e cel mai vechi oras din portugalia.. sper sa fie fain... e ciudat... am senzatia ca ii stiu pe oamenii astia de toata viata.. o s afie super greu cand o sa plecam... ma uitam, ca de la noi din balcon se vad avioanele cand aterizeaza in porto... si ma gandeam.. ca o sa vad apartamentul cand o sa plec...nu vreau.. ne gandeam sa ne intoarcem in mai.. cand e o sapatamana plina cu petreceri.. dar nu cred ca se va intampla asta.. desi mi-as dori super mult...am senzatia ca viata mea de aici.. nu are nici o legatura cu lumea reala... cu ce e acasa... pur si simplu aici nu am nici un fel de grija... in afara de bani... si asta nu e bine.. ca zilele astea o sa trebuiasca sa platim chiria pt noiembrie si mai am vreo 580 de euro pe card... sper sa intre cat mai repede banii de la ase..

cam atat for now, azi am evaluare la product management:) wish me luck

Niciun comentariu: