sâmbătă, mai 12, 2007

Sometimes all we need is a hug...

O campanie foarte faina, la care cred ca fiecare isi doreste sa fii luat parte. or is it just me?
Ma gandeam one of these days, ca se poate face un studiu sociologic pe tari numai uitandu-ne la reactiile oamenilor la campania asta. de ce romanii au reactionat oare destul de ciudat? de ce suntem un popor mai trist decat ne place sa recunoastem?
mi-e teama sa zic, dar cred am uitat de mult sa ne oprim din goana nebuna spre... spre recunoastere, faima, bani si sa ne bucuram de lucrurile marunte.
Felicitari celor care au impartit free hugs si in Romania:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

mi-ar fi placut sa particip la campania respectiva, cu toate k la inceput as fi fost intampinata doar cu privire chiorase de genul: ce mai vrea si nebuna asta?!?
si e pacat k o mare parte din romani considera aceasta atitudine normala, neindraznind sa iasa din tiparele unei societati rigide, in care a fi inimos, a da dovada de simpatie denota slabicuine si reprezinta atribute ce trebuie sufocate din fasa...
recunosc, multora le este greu sa mai aiba incredere in oameni, dar aceasta campanie mi se pare un prim pas catre speranta, optimsm in ziua de maine, si de ce nu, in latura pozitiva a umanitatii

Anonim spunea...

pacat ca nu am prins campania :)
ca pana la urma toti au zile in care au nevoie de un hug :)