duminică, mai 06, 2007

ianuarie, semi sesiune... pregatiri

wow, 2007, anul in care termin facultatea?!?!
Ianuarie 2007... frumoasa luna, as zice... plina de chestii intamplate, de momente care nu se vor mai intoarce...
evenimente au fost: ziua lui andre, tripul la coimbra, cina de la polonezi(adik WOW), ceva sesiune...cateva cine... la jael, cina de la irina cu toti erasmusii- a first timer, cina de la noi de acasa, si pregatirile pentru barcelona:)
sa le luam pe rand.
pe 7 ianuarie, a fost ziua lui andre. i-am luat tort, am incercat sa ii facem o surpriza... dar nu a tinut. macar el s-a prefacut surprins de tortul primit:) si ne-am bucurat impreuna de un tort ffff bun de ciocolata cumparat de la Mauricia, pastelaria de pe colt care ne indulceste noua zilele...nu ca ar fi singura, dar praji de acolo sunt mult prea bune..


intr-o seara ne-a chemat jael la cina la ea acasa. a fost f frumos din partea ei sa ne cheme. am mancat iar mancare traditionala portugheza. adik, ei mananca in continuu asa ceva. ceea ce e f frumos. m-a facut sa ma gandesc ca noi nu prea avem asa ceva, si oricum, nu am manca sarmale tot timpul..deci diveristatea de mancaruri traditionale e destul de mica.

am inceput sa avem cine de la revedere cu toti erasmusii. joi seara irina a organizat o cina la ea acasa pt ca majoritatea nu fusesera la ea pana atunci. am facut tocanita, oua umplute... tocanita a fost foarte picanta, nush ce are piperul oamenilor astora de aici. am fost toti toti toti. nu o sa mai fim niciodata asa. pablo pleaca in columbia inainte sa ne intoarcem noi din barcelona. el o sa fie aici si in semestrul doi, dar noi nu.

spaniolii s-au purtat f frumos. am ras, am vb. nush cum s-au simtit polonezii ca vb mai mult intr-un amesetec spaniolo-portughez.

sambata pe 26, pe am fost la coimbra. un oras foarte frumos. are una dintre cele mai vechi universitati din europa. absolut superb. ne-am simitit foarte bine. am vizitat universitatea.. frumos frumos. am facut poze in clase, ne-am prostit.. ma rog, gata cu descrierile astea.

duminica am fost la cina la polonezi. a fost f dragut, mai ales ca nu mai fusesem niciodata la ei acasa. cina e mult spus. in drumul de intoarcere de la coimbra, irina s-a gandit sa le trimita mesaj ca venim la ei. plecau insa la proprietari la cina, dar au zis ca mancam duminica seara impreuna. bartosz a facut o prajitura de morcov. f buna. mancat. yummy. miercuri ne-au chemat la o cina adevarata- o sa ne gateasca ceva specific polonez.

maine seara vrem sa gatim si noi si sa chemam ceva prieteni. ne-am gandit sa facem salata de boeuf, ciuperci cu maioneza, si mazare cu carne... asta cu mazarea o sa fie cel putin interesant. 1st timer
after... party:) faza cu mazarea a fost chiar tare. mama a uitat sa imi zica vreo cateva ingrediente. noroc cu ricardo.. care ne-a ajutat sa o scoatem la capat. 10x:)



iii... maine mergem la barcelona... coooooool.. d abia astept. o sa fac multe multe multe multe poze:)


c ya later!

Niciun comentariu: