luni, mai 07, 2007

barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1st of ferb 2007:)

bagaje pt un wknd mai lung, bilete cumparate la super pret, aparate foto, telefoane incarcate... we were off to barcelona.

in aeroport ne astepta irina(ludu), adik cra:) uh uh! am iesit din aeroport. peste tot scria in catalana apoi in engl, si numai la sf in spaniola. wow, we said, chiar nu suntem in spania:)

ciudata limba catalana asta. o intelegeam si nu stiam din cauza carui fapt, fiind un amestec ciudat de spaniola cu franceza, cu portugheza, cu romana. weird anyhow.

aventuri in barcelona...

irina ne-a dus sa vedem cam tot ce se putea vedea. genial oras. gaudi rulz. genial omu...vazut la pedrera si parcu guell. f dragut. am fost pe urmele lui xavier, din l'auberge espagnole. am coborat la Urquinaona ca sa vedem si noi cum e, ne-am pierdut cu harta in brate(not that smart, i know)

si da, am vazut sagrada familia. si camera mea a vazut sagrada familia. a fost chiar ultimul lucru pe care l-a vazut. flying colors, u are going to be in my heart forever:)

am fost la muzeul picasso. f misto.but huuuge.

ce am mai vazut... cam tot ce se poate vedea in barcelona. si am incercat sa ne integram putin in oras cu ajutorul irinei, anei si celorlalti erasmusi.

am petrecut prin diferite baruri si barulete din centru, f dragalase. as vrea sa fie asa si in porto. dar aici, in afara de cateva in centru.. nush, nu-s prea multe. sau poate nu le stim noi.dunno.

am fost si in cea mai trendy discoteca din barcelona- pe vreo 4 niveluri, cu muzica diferita. interesting, dar in acelasi timp mi s-a parut unsafe. nu e ca in porto, unde parca oamenii nu se iau d tine, fiecare cu treaba lui. aici e un amestec mult prea mare...

what else? oh... barcelona nu e un oras f safe, din cate am obs noi. in prima seara acolo irina hurezeanu si cea din braganca au ramas fara pasapoarte, fiind furata genata celei de-a doua irine. f f aiurea. bine ca nu aveau si banii acolo.

e trist. a plecat bianca. sad sad sad. si noi va trebui sa plecam very soon. chiar aiurea. nu vreau.

but the good news e ca o sa vina carmen:)

acum sunt fetele la noi(irina si ana). sper sa le placa their short stay in portugal.
gtg now:)

Niciun comentariu: