duminică, mai 06, 2007

am ajuns deja in decembrie

Salut!


E joi 7 decembrie. A trecut mult timp de cand nu am mai scris nimic, si cred ca ar fi cazul sa o fac deoarece altfel voi uita tot ce s-a intamplatr in ultima vreme… cel putin detaliile…
Miercurea trecuta, pe 29 noiembrie am fost la Pinheiro, in Guimaraes. E o sarbatoare traditionala prin care tinerii celebrate the start of the winter season. Toata lumea are tobe si este o galagie infernala. Dupa cina, toata lumea se intalneste in centru si alcatuiesc un cortegiu care urmeaza un trunchi mare de brad tras de patru boi. Acest brad o sa fie asezat in centru, langa o biserica.


Bun, acum ca am terminat partea cu traditia.. ce s-a intamplat miercuri. Miercuri am avut de facut focus groupul. Tema era Bologna si procesul de implementare al tratatului in IPAM. Pentru ca eram numai 6 in grupa, si era nevoie de 10-12 persoane i-am luat si pe baieti in echipa noastra. Asadar nelson, andre, miguel, simao si telmo au trebuit sa develop acest super focus group in engleza. A fost cel putin amuzant... o sa imi aduc aminte intotdeauna, sper cum vb ei.. si ce tampenii ziceau.




Dupa ce am terminat focus groupul, am venit acasa ca sa ne schimbam si sa plecam la guimaraes. am ajuns acolo in jur de ora 8. am trecut pe acasa pe la nelson, pedro si shady, pe rand pentru a isi lua tobele si ca sa se schimbe pentru ca peste noapte avea sa devina foarte frig afara. La cina am ajuns la 9 30. toata lumea era in fata restaurantului, toti prietenii lui nelson pe care deja ii stiam de data trecuta. Am luat cina, dupa care am plecat inspre oras. Am incercat sa invat s abat in ritmul in care bateau ei la tobe dar nu am reusit... degeaba au incercat sa ma invete… nu a functionat… mi-a placut mult ca desi era foarte multa lume ne tineam unii dupa altii.. si aveau grija sa nu ne pierdem.




La un moment dat Nelson a disparut. S-a dus sa vb cu Gui. Inca nu stiu ce s-a intamplat in seara aia dar era foarte baut. Pana dimineata, cand am plecat spre Porto, nu l-am mai vazut, desi am vb cu el la telefon... Mai tarziu ne-am intalnit si cu Pedro, la care am stat prima data cand am fost in guimaraes. Ne-a chemat la el acasa, ne-a dat ceai.. a fost f dragut pentru ca afara era f frig. In seara aia, de la atata tipat si de la raceala cu care tocmai ma pricopsisem am ramas fara voce. A fost amuzant, cum incercam sa imi incalzesc gatul cu ceai...



La 5 30 am plecat spre gara. Nelson era de negasit.. de fapt il gasise andre pe telefonul lui gui. Dar era atat de beat incat nu aveai cum sa te intelegi cu el. Am ajuns acasa pe la 8, ne-am culcat si ne-am trezit joi, pe la 3.

Vineri era ziua de mers la Fatima, asa ca la ora 10 ne-am intalnit cu veronica pentru a dormi la ea. a doua zi ne trezeam la 5, ca sa plecam la 6 din porto. zis si facut. dis de dimineata, ne trezim si ne indreptam spre autocar. in statie era plin de mosi si babe. acela urma sa fie super grupul cu care mergeam. a fost amuzant pentur ca eram noi, romancele si polonezii... excursia s-a dovedit a fi o mare teapa pentru ca odata ajunsi la fatima, de fapt in apropiere de fatima, intr-un super oras numit minde, ne-am oprit pentru a lua micul dejun. acolo era organizata o prezentare de produs. noi, pentru ca nu eram portughezi si cik nu intelegeam am zis ca nu stam, si am plecat sa ne plimbam. a fost amuzant. seara ne-am intors in porto unde am luat cina la casa veronicai.




sambata am fost prin matosinhos... ne-am plimbat putin pe faleza cu irina din braganca, care era in porto for the wknd. dupa care am gatit... iar irinele s-au dus la bowling cu veronica si polonezii...

duminica dimineata la 7 30, a sunat ceasul era in sfarsit ziua in care mergeam la Braga. am prins trenul de 9 30. afara ploua ingrozitor. credeam ca o sa se opreasca. dar nu am avut noi asa noroc. asa ca ne-a plouat de la inceput pana la sfarsitul sederii noastre la Braga. am ajuns acasa super ude. la picioare si tot...noroc ca imi luasem umbrela la mine... desi nu vrusesem sa fac asta... dar macar in poze nu se vede peste tot ca e asa de rau:)


saptamana asta am imbodobit bradul de craciun... marta a insistat demult sa il impodobim. asa ca luni seara am avut parte de o cina in familie si am impodobit xmas treeul. a fost fun. desi a little sad... ca nu o sa fiu acasa sa imi fac bradul meu...



marti ne-am certat cu baietii pentru ca vroiam sa mergem la minipreco sa cumparam chestii de mancare.. si ei nimic si nimic... asa ca au hotarat ca vom manca in oras... am fost in norteshopping si pt ca tot eram acolo am vazut si borat. o tampenie de film, dar era o bucata filmata in romania.. si a fst funny sa ii auzi pe aia vb in romana.
am ajuns la miercuri... aseara adik... am dormit dupa ce am venit de la sales promotions pt ca eram mult prea obosita. asa ca nu m-am mai dus al market reseach.
am realizat ca ma agit degeaba.. pentru ca si asa o sa ajung la facultate si nu o sa imi recunoasca mare lucru.. si atunci sa vezi ce fantastic o sa fie..

cam asta a fost sapt asta.. o sa urmeze braganca wkndul asta...o sa vedem ce o sa fie si acolo...sper sa fie fun... that's all...

Niciun comentariu: