duminică, mai 06, 2007

guimaraes for the first time:)

06.11

E luni dimineata adik pe la 12pardon, e 1 fara 10 deja. De abia m-am trezit ca de, sunt in portugalia astazi nu avem ore pt k sapt trecuta am avut evaluare la finante si sapt asta au alte grupe si deci. noi nu avem de ce sa mergem. oricum, era de la 2 jumate, deci o groaza de timp pana atunci.

nush de ce am this weird feeling.i miss home in a weird way,pt k mi-e dor de prieteni, de ai mei.. de lumea de acasa in general dar pe de alta parte nu as pleca de aici any time soon. e incredbil cat de bine ma simt aici. chair ma gandeam... ca asta e o alta viata a mea.... care nu are mare lucru de-a face cu my real life... dar pe de alta parte e atat de reala.. and it's so mine..and i'm so me... in every way... Sunt singura treaza din casa...:) anca tocmai s-a culcat la loc...cand m-am trezit eu:) k ea nu mai putea sa doarma din cauza spaniolilor.. care se plimbau prin casa si tranteau usi.. ma rog.. io pe astia nu ii aud niciodata... Aseara ne-am culcat iar la 5.... am stat si ne-am uitat la over the hedge cu baietii.. ca noi il mai vazuseram o data… dupa care ne-am uitat la reclame si la tot felul de aberatii:)

Cum a fost la Guimaraes- mai mult decat excellent. Adica, nu imi vine sa cred cum pot sa fie oamenii astia. am stat la un prieten de-al lui nelson care are un apartament in centru. f misto.. desi el invata in alt oras.. si ai lui sunt in guimaraes, el sta singur pt k nu vrea sa stea cu ai lui.. o sa pun poze pe net... maine cred.. cand ajung la facultate... si o sa pot sa uploadez.. pt k acum avem net acasa, dar numai pt urgente.adik trimis un mail sau ceva de genul asta... Asa.. acest tip.. e pedro... la care am stat.. s-a purtat super fain cu noi. Sambata dimineata a fost si ne-a luat croissanturi si lapte.. k sa mancam...

Si nelson a fost tot timpul cu noi peste tot si ne-a aratat tot ce era de vazut... e asa de frumos orasul. e primul oras din portugalia. se zice ca acolo s-a nascut portugalia pt k e si orasul in care s-a nascut primul rege al portugaliei..o sa fie un folder numai cu guimaraes in yahoo photos:)

Sambata am fost sa vedem ce era de vazut.. dupa care am luat cina la nelson acasa... bine.. ai lui erau out for dinner.. are un catel asa de dragut.. tin tin.. :) just great...dupa care am fost in piata centrala.. ii zice oliveira..unde se intalnesc toti tot timpul.. sin e-am intalnit cu prietenii lui.. super simpatici oamenii… am stat o groaza de povesti.. dupa care pe la 3 am plecat la discoteca.. cik cea mai trendy din oras... era goala...:)) dar a fost fun.. ca a fost un fel de private party pt noi..  pe la 5... s-a inchis la discoteca.. asa ca am plecat acasa... back to pedro's. am dormit pana la 3 si am mai apucat sa mai vedem putin cetatea si ceva palat... si s-a facut noapte... si am plecat acasa...

aseara l-am luat pe andre din visela.. fff aproape de guimaraes ca sa venim acasa.. si ne-am oprit la o benznarie si am luat acolo cina..friptura de vaca in paine... diseara cred ca o sa gatim acasa... k o sa vina ceva prieteni de-ai lui nelson din guimaraes la noi...for dinner..ma intrebam eu de ce e nelson atat de deschis la faze.. can i sleep at u ? de ex.. intr-o dimineata.. veneam de la discoteca.. pe la 7 30.. si l-a sunat o tipa de la el din an.. si l-a rugat dak poate sa vina sa doarma cu inca 2 tipe la noi in casa.. pt k e prea departe casa lor.. and stuff... si a fost super ok cu faza asta.... imi dau seama ca asa e la ei.. asa sunt ei toti.. aidk.. cu prietenii lor.. mi s-a parut f frumos din partea lui sa ne ia acasa... sa ne cunoasca prietenii lui.. dar cred ca am trecut testul:)

pe 29 noiembrie.. ar trebui sa mai mergem la guimaraes pt k e ziua orasului.. si o sa fie f interesant... ca toata lumea iese in strada cu ceva tobe... si cik e un super zgomot:)

ar trebui sa ma apuc de proiectul pentru miercuri... ca mai am de scris la el o bucata ca lumea..si maine am ore toata ziua..tocmai mi-am adus aminte ca am de facut si ppt de prezentare al proiectului... shit shit shit.. si toate astea pentru miercuri... ma duc sa vad pe unde mi-am lasat caietul in care am scris...

Kisses

Niciun comentariu: