duminică, mai 06, 2007

Craciun portughez

sarbatorile aici au trecut foarte repede si foarte frumos.

pe 22 dec seara a fost marta acasa si ne-a luat la un concert al unor prieteni de-ai ei. concertul a fost f fain, mai ales ca formatia 2008 a castigat un premiu de la TMN in vara.

pe 23 dec am avut party in apartament cu prietenii martei. a fost chiar dragutz, desi plictisitor pe alocuri. a venit mos craciun, am primit de la joana o pereche de cercei f draguti, portocalii...

pe 24 trebuia s mergem cu bianca la ceai, dar avand in vedere ca nu aveam luate toate cadourile.. a trebuit sa mergem pe via catarina sa mai cumparam cate ceva.
seara am fost cu pedro si familia lui la casa bunicilor. are bunici foarte draguti, care au calatorit incredibil de mult. am mancat toate chetsiile traditionale pe care vroiam sa le gust de cand mi-a povestit joao ca ei mananca bacalhau de craciun. bineinteles, concluzia zilei a fost ca... se mananca mult prea multe dulciuri... in comparatie cu ce mancam noi.
am primit cadouri de la fiecare membru al familiei.. si m-am simtit super bine pe deoparte dar si prost, ca nu le-am cumparat si noi...

de craciun am primit 3 lantisoare, 1 fular, un mos craciun decorativ, webcam+ casti cu microfon, o geanta, o carte f faina de alain de button in portugheza, 3 perechi de cercei... multe multe chetsii.. mai multe decat m-as fi asteptat vreodata

in prima zi de craciun... la pranz am hotarat sa nu mergem la marta sa mancam cu fam ei pentru ca oricum, veneau ei toti la cina la noi acasa. asa ca am mancat noi doua lasagna si pizza. a fost un craciun extrem de traditional.. adik mancarea a fost cu adevarat traditionala.:)) seara a venit toata familia martei la noi si a mai venit inca o data mos craciun. de data asta am primit dulciuri, un cd cu muzica braziliana, o soseta pentru mobil..

a 2-a zi de craciun am zis ca ar fi cazul sa chemam si noi romanii la noi pentru ca nu fusesera niciodata. am gatit bacalhau a bras. le-a placut f mult pentru ca nu mancasera niciodata. dupa cina ne-am uitat la over the hedge.


in rest, zilele au trecut foarte repede.. si dragut. adik, intr-o zi am iesit cu marta, rafaela, irina si ana sa bem un ceai la rota do cha. foarte bun. placut mult de tot.

baietii trebuiau sa vina in porto sa mancam impreuna intr-o seara si sa iesim.. dar nu a mai fost sa fie.. ne-am si certat pe tema asta... cel putin c nelson.. care pur si simplu a uitat de noi.. ma rog.. no commernt.
in schimb, o sa vina sa ne ia de la porto duminica ca sa mergem la guimaraes. o sa vedem ce o sa fie de revelion.

ieri am fost in sfarsit la vila do conde. pedro ne-a chemat de multe ori.. plus ca bunicul lui ne-a placut si i-a zis ca trebuie sa mergem la fafe. unde au ei o casa de vacanta. asa ca ne-am trezit.. mai tarziu decat ar fi trebuit.. si am plecat spre vila do conde. cu metroul faci pana acolo aproape 1 ora. e super mult... si treci prin niste zone ale porto-ului nu foarte placute...dar odata ajuns in vila do conde.. nu are cum sa nu iti placa..dupa un quick tour... am fost la pedro acasa si am luat un pranz traditional portughez.. cu pui, cartofi si orez.


pe al 2jumatate am plecat spre fafe. drumul trece pe langa guimaraes...odata ajunsi la fafe am vizitat casa bunicilor.. care e o adevarata piece of art. mi-a placut mult si mi-ar placea sa am asa o casa la tara...

aseara ne-am intalnit cu spaniolii. nu mi-a venit sa cred... ca ne revedem... chiar nu ma asteptam sa ii mai vad vreodata..am fost in piolho iar apoi in contagiarte. we had a great time.
astazi mergem la o cina de revelion... unde i-am chemat si pe spanioli. sper sa fie fain..
am senz ca am uitat o groaza de lucruri.. sper sa nu.. pt ca le voi uita si mai si peste ceva vreme...
acum ma duc sa ma uit la televizor.. sau sa fac ceva.. altceva.. besides stat pe net.. pentru ca deja cred ca stau de vreo 3 ore.. si m-am plictisit..
mai incolo va fi si randul recapitularii anului care a trecut...

Un comentariu:

Retete culinare spunea...

arata foarte bine masa incarcata de bunatati