duminică, mai 06, 2007

recapitulare 2006

ianuarie 2006... nimic notabil in afara de sesiune si planurile de plecat in spania.
cred ca mai bine o iau pe momentele importante.. si nu pe luni..
in febr 2006 am plecat pt o saptamana in spania. a fost interesant avand in vedere ca nu mai fusesem niciodata in spania.. si nici nu mai participasem la un schimb cultural. ne-am intors in martie.. pe 4 martie. aceeasi data cand ma voi intoarce si eu din portugalia.

in martie am inceput sa imi depun actele pentru plecarea in portugalia. imi doream asa d mult.. incat am zis ca trebuie sa fac tot ceea ce pot pentru a ajunge aici. dupa o luna si ceva.. am aflat ca voi pleca la IPAM. m-am bucurat mult pentru ca eram aproape sa ajung la braganca.. un loc unde chiar nu as fi vrut sa merg...

apoi a fost ziua mea...lunile au trecut foarte repede... o alta sesiune... o alta tura de note... mariri..
probleme cu advice-ul...am facut tot posibilul ca spaniolii sa vina in romania. si am reusit. nu imi dau seama cum a fost posibil.. dar am reusit.. asa ca la sfarsitul lui iulie.. au venit spaniolii... i-am dus in busteni, sinaia, sibiu, brasov, sighisoara, bran.. le-a placut mult.cred eu...

toata vara am muncit pentru BSU.. si nu a fost deloc usor...dar macar am scos-o la capat. si sunt mandra de lucrul asta.

pentru ca aveam nevoie de bani pentru portugalia m-am inscris la bursa raiffeisen. nu am castigat, dar am ajuns in finala... un mic esec.. dar si o realizare in acelasi timp... sa fiu in finala alaturi de alti 19 oameni extrem de buni in ceea ce fac.

dupa scoala de vara.. am fost pana la tara.. dupa care am venit in portugalia.. and the rest is history..

2006... a fost un an excelent pentru mine.. si sper ca 2007 sa fie unul care sa ma implineasca. mai ales ca e anul in care imi termin facultatea. sper sa imi gasesc ceva de lucru.. desi as vrea sa mai plec.. stiu c anu imi permit.. o sa vad ce o sa pot face..
happy new year...2007

Niciun comentariu: