sâmbătă, mai 12, 2007

Reality bites

Am o chestie care ma urmareste in ultima vreme... si poate nu sunt singura care e in situatia asta. treaba sta cam asa. mai e putin si termin facultatea. de fapt, maine e festivitatea de absolvire. inca una. ok, absolvim( ciudat, dupa mine sa te declari absolvent inainte de ultima sesiune. aberant, dar daca asa se face, nu om fi noi aia care se impotrivesc)

ok, and NOW WHAT?


e ok sa termini facultatea. simt ca o sa fiu mai responsabila:) sau, in orice caz, o sa fie o alt fel de responsabilitate. nush unde au trecut anii astia, ca parca ieri am terminat liceul. si uite ca fara sa imi dau seama inca 4 ani, cu rele si bune, cu prieteni noi, cu prieteni vechi, cu bucurii si tristeti, cu infrangeri si victorii, cu nopti nedormite, examene, petreceri, petreceri, petreceri...


i've been living a fairy tale. am trait in lumea mea, o lume idealizata. cred ca e mai usor sa nu trebuiasca sa te confrunti cu realitatea. totul sa fie cum vrei tu. insa chestia cu a new step in my life...e chiar reala. se intampla, chiar acum... reality bites


ce reprezinta faptul ca terminam facultatea? pai... in principiu, terminarea perioadei in care t scuzai tot timpul cu, "sunt studenta, nu am bani" sau cum zicea un prieten, sfarsitul perioadei "Living la vida moka". gata cu reducerile pentru studenti la tot felul de goodies gen ratb, tren, cazarea in camin, pentru unii...


nush daca e chiar momentul balantelor, dar... ma bucur ca in anii astia am intalnit cativa oameni care cu siguranta imi vor ramane aproape ani buni de acum, ca am reusit sa raman apropiata de oameni dragi, ca m-am implicat intr-o asociatie studenteasca, adik in ADVICE, ca am vazut rezultatele muncii mele, ca am plecat cu Erasmus, ca am reusit sa imi traiesc anii astia asa cum mi-a placut, ca stiu mai multe decat atunci cand am ajuns aici, ca am o idee despre ceea ce vreau sa fac de acum incolo...
insa, regret ca m-am indepartat de anumite persoane, ca nu am invatat atatea lucruri pe cat as fi vrut si putut, ca uneori nu am reactionat cum ar fi trebuit, la momentul in care ar fi trebuit, ca inca nu am un plan...

inchei cu traditionalul,

GAUDEAMUS IGITUR!

in traducere, "Sa ne bucuram, deci!":)

(ignorant me, nu stia ca asta inseamna:) )

5 comentarii:

Anonim spunea...

bai,eu o sa termin facultatea la 21 de ani!!!asta e varsta de terminat fac?pai eu acum 2 zile am absolvit liceul,ieri am dat admiterea, azi sunt erasmus si maine absolv facultatea???reality bites and bites hard!but every once in a while there are people ready to confront it,and I think that you, my portuguese sis, are one of them.love u and good luck!

Anonim spunea...

4 ani de bucurii si suparari, emotii inainte de examene, suspansul dinaintea afisarii rezultatelor... o sa-mi fie dor de toate astea
dar mai ales de colegi, de oamenii minunati cu care am avut prilejul de a lega prietenii...
o sa-mi lipseasca zilele in care puteam trage chiulul de la facultate, trageam o fuga in parc sau la film cu prietenii...
dar dupa acesti 4 ani, ar trebui sa intampinam viata cu mai multa responsabilitate; poate un pic mai tristi, cu mai putin timp liber pentru prieteni si pentru activitatile ce inainte ne produceau placere
asta de viziune optimista :P

Carmen Boer spunea...

Tocmai am scris pe blogul meu despre asta...nush..cred ca e f ciudat ce ni se intampla. Pt ca makar in clasa 12-a aveam o continuare...facultatea.Acum facem sau nu master, inca o facultate, sau toate astea si un serviciu in paralel. Lasand astea la o parte, lasam in urma perioada cand mai putea fi copii..cand cum ziceai si tu, aveam scuze pt tot felul de situatii pt ca eram STUDENTI. Cred ca o sa-mi lipseasca ideea de a fi student...

ank ignat spunea...

Positive attitude! cam de asta avem nevoie:) si pana la urma, la oricate facultati te-ai inscrie dupa, si oricate mastere ai face parca o data esti cu adevarat student.
there's a time for everything, and the time is now:)

diana spunea...

"reality bites" este unul dintre filmele mele preferate si uite ca ne traim si noi perioada de final de golaneala (oficial cel putin). nu e gata insa si ce a fost ne-a desenat frumos pana acum...