miercuri, mai 30, 2007

Ziua copilului din noi

Anul asta de 1 iunie sunt copil. sunt mai copil ca in alti ani. vreau sa ma joc. vreau sa sarbatoresc ziua copilului. vreau sa mai fiu copil o zi.

e sesiune, dar vineri mergem in parc sa ne dam in leagan. daca veniti si voi poate jucam o frunza sau un tara tara vrem ostasi. vai ce dor imi e de astea!

Am tot incercat sa imi aduc aminte regulile de la frunza. cum era cu casutele alea principale si secundare. nu am reusit sa refac modelul. poate ma ajuta cineva:)

Site-ul asta imi place mult de tot. mi-a adus aminte de multe lucruri din copilarie de mult uitate. incredibila initiativa!

Mi-e dor de copilaria noastra, asa cum a fost ea la tara, dar si in spatele blocului. Nu aveam jocuri pe calculator dar aveam Cartoon Network IN ENGLEZA... il mai stiti pe plastic man??? dar pe cave man??? uhh... johnny bravo- "Hey hot mama!" =))



nu inteleg de ce ne doream atat de mult sa crestem mari...

Vineri... Vata de zahar si bonibon in herastrau :) bine, si un Cico sau Brifcor ca tot a reaparut pe piata ... si dupa aia... premierea de la Olimpiadele Comunicarii unde ii sustinem pe... PHI ADVERTISING:)

Nici acum nu ma iertati ca nu am mai ajuns la prezentare?:D

"Georrrrge"???? :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

hei stiu eu schema nu stiu cum sa ti-o trimit insa.
stiu si regulile....
catta

ank ignat spunea...

Great! pai, hai la o frunza. fac eu rost de creta:)
cine se mai baga?:)