miercuri, mai 09, 2007

last week...days:)

ultima sapt



luni au plecat anca in romania si irina si ana in barcelona. am ramas cu carmen. nush ce ma faceam fara ea.




am avut timp in sapt asta sa ii arat my fav places. si a fost tare nice. am fost prin parti ale orasului unde nu mai fusesem. placut.



intr-una din zile, nu mai stiu cand, au plecat polonezele. a fost nashpa ca au stat fix o sapt, in sapt in care aveam nevoie de mai mult loc in casa. in locul lor a venit judith. din budapesta. nice girl. ne-a placut de ea.



am mai fost in guimaraes inca o data. sper ca le-a placut, desi a plouat tot timpul.



pe 19 au venit baietii si am luat pranzul impreuna, iar seara au plecat. nu inainte de o tura serioasa de plans. nush de ce, dar zilele dinaintea plecarii mi s-au parut cele mai triste din viata mea de pana acum. dupa ce au plecat baietii au venit la noi jael si nuno. s-au oferit sa ne duca la aeroport. f frumos din partea lor.





pe 20 febr dimineata am dus-o pe carmen la aeroport, m-am intors, mi-am strans ce mai aveam de strans, am scris biletele pe care le-am lasat prin casa, am facut poze, am plecat...




am plans si la aeroport... si gata...

Niciun comentariu: