sâmbătă, mai 26, 2007

Lucky number 23

Racoare, soare, nori, o ploaie scurta dar cu soare, cer extrem de senin, cald, extrem de cald. a fost 24 mai 2007, nu nu, de data asta nu scriu 1984:) ziua mea.

A inceput frumos. Carmen mi-a lasat un mesaj de LMA. Dupa care, examen, putin window shopping, familie... si friends:)

Seara- Cafe Deko, Karaoke night. s-a intamplat asa cum mi-am dorit sa fie. ca multi oameni dragi sa fie acolo si sa ne simtim bine.or was that just me??:)

BTW...Tortul a fost genial! Multumesc multumesc multumesc!:)

Andreea l-a descoperit pe George, Vladutz in viata reala, cu aceasta ocazie:) Vladutz inca nu stie cine e George. dar e ok:)

Inca o data vreau sa le multumesc celor care au fost acolo! u are great! dar stiti asta deja:)

iar acum... surprise!!!am facut un filmulet!:) Nobody likes you when you are 23:))


WHAT'S MY AGE AGAIN???


12 comentarii:

Anonim spunea...

zoooper tare filmuletzul!

la multi aaaaaaaani!

Carmen Boer spunea...

yeah, u did it!!! :) e foarte tare! dar ai uitat sa arunci cu multumiri catre fotografu sef...ma rog..aproape sef ..:D

ank ignat spunea...

multumesc fotografilor:) fara ei nu as fi ajuns aici:) felicitarile, masa si dansul... la urmatoarea petrecere:)

Anonim spunea...

what can I say, wish i were there. filmuletul e genial si abia astept sa-l vad si pe cel cu Portugalia :p

La multi ani,tusica Maria!

ank ignat spunea...

tineretul din ziua de azi.. ce ti-e si cu ei... nu te lasa sa stai jos in autobuz, ti se adreseaza cu tusica.. tztztz:))

Anonim spunea...

aww, great choice of song, tres funny:)...+ poze cu george, can't go wrong with that;))

Anonim spunea...

Sa ne traiesti! A fost a great party:*

Anonim spunea...

iupiiii....da-mi un microfon sa canta si gura mea...:))...super dragutz ...super cantari...super false....super 23 de ani:*sa ne traieshti!

ank ignat spunea...

10x andreea, rux si tie adinutzo, adik anonimule:)

Vladutz Bodea spunea...

Dragutz filmuletz...
Zise "Gerorge"

(ma faceti sa vreau sa vad Grey's Anatomy si nu vreau asta!)

ank ignat spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ank ignat spunea...

mersi:) mai facem si cu alte ocazii:) practice makes perfect:)
eh.. e ok, un episod poti sa vezi si tu:) sau macar cateva secvente cu george:)