duminică, mai 06, 2007

mijloc de decembrie cu decizii si braganca:)


joi, 14 decembrie. inca o saptamana, inca un joi, asa ca ma apuc sa scriu din nou pentru ca nu vreau sa uit. nu vreau sa uit nimic din ce traiesc aici...

azi e o zi f frumoasa de decembrie. decembrie in portugalia nu e nimic din ce stiam noi ca e. decembrie de acasa, cu zapada, cu ger.. in cazul in care nu e zapada si e soare. mult soare.
astazi m-am trezit la 12, ca de obicei, dar prima data sapt asta pentru ca marti si miercuri a trebuit sa ma duc la scoala.. asa ca trezirea a trebuit sa se intample la 8 jumate.

sapt asta a fost lejera pana acum, desi ma asteptam sa fie mult mai incarcata. luni am fost la irina si am lucrat la financial managament. mai avem o bucata buna.. dar nu stiu cand o sa facem si partea aia. oricum, va trebui facuta pana luni, pentru ca atunci e deadlineul.. probabil in wknd...
marti.. trezirea la 8 30, human resources.. am lucrat ceva.. dupa care am venit acasa si am dormit... ca sa ne intoarcem la scoala la 4.30. miercuri, la fel.. insa nu ne0am mai dus la scoala... pentru ca am fost la shopping.

aseara anca a avut un soc cand a realizat cati bani a cheltuit... si da, e enorm... aproape 3000 de euro in 3 luni... si din pacate nici eu nu sunt departe...

ieri a fost o zi importanta in istoria noastra. ne-am cumparat aeroterma. mare bucurie in sufletele noastre mai ales ca am reusit sa o cumparam pe ultima...si a fost 10 euro:))
in ultimele 3 nopti nu pot sa dorm.. ma rog.. dorm dar f prost.. si de f tarziu... pt ca stau pana la 3-4 de povesti.. sau la film.. sau ceva de genul asta.. dar stiu ca o sa imi fie asa de dor de chestiile astea...

doamne, de ce nu ma opresc din a ma gandi cat de dor o sa imi fie de toate? de ce nu traiesc the moment.. adik.. day by day.. dar asta o sa fac..

diseara vreau sa mergem la cina... da-i incolo de bani.. nu o sa murim de foame.. sper:))
ma simt bine si impacata.. si asta pentru ca am in jurul meu oameni incredibili. in primul rand o am pe anca... fara ea nu stiu ce m-as fi facut. nu stiu, chiar dak ne mai semi certam.. cateodata.. desi e mult a spune ca ne certam... i love her so much. si imi dau seama ca o sa imi fie greu cand ma intorc acasa fara ea. ea o sa fie aici.. si asta e chiar bine.. pana la urma.. oricum, e bine pentru ea. dar e bine si pt mine ca o sa mai stiu ce mai face lumea...sper sa nu ma uite the moment i get out of the door. she will always have a special place in my heart... e asa ciudat, si chiar ii ziceam, zilele trecute.. cum dumnezeu.. si c edumnezeu mai avem atata de povestit.. ca doar stam toata ziua impreuna, facem acelasi lucru tot timpul si totusi avem o groaza de lucruri de povestit..

si la nelson tin mult. marti seara am fost cu el si anca sa bem o cafea langa camara municipal..si am stat vreo cateva ore. si am povestit si a fost super fain. cand ne-am intors acasa ne-am uitat la un film dupa care am mai vb pana pe la 4 dimineata. am vb f mult..

aseara, adica miercuri seara am fost la cina cu irina, pedro si alti cativa erasmusi in piolho. a fost f dragut, pentru ca am mai schimbat environmentul... si lumea.. si chiar ne-am simtit bine...

aaa.. nu am povestit nimic despre braganca. in wknd am fost la braganca. e cam departe.. am facut 4 ore cu autobuzul.. dar ne-am simtit super fain.. adik... chiar tare! desi orasul e f mic.. e misto ca romanii nostri ies cu alti erasmusi, au altfel de viata.. mult diferita de a noastra. nu stiu daca as putea sa stau prea mult in oraselul ala... pentru ca imi place prea mult ce e aici.. atmosfera de acasa...cinele in 4, gatitul dinainte, filmul de dupa cina.. povestile... glumele... portugheza...fetzele baietilor cand ajungem seara acasa si ne intreaba ce mancam in seara asta...:)) pe astea e imposibil sa le uit..

am ajuns vineri seara la braganca... daca ma plangeam ca imi e frig la porto.. imi retrag cuvintele.... era un frig incredibil in braganca.. combinat cu un vanticel de munte..dupa ce ne-am intalnit cu irina, ne-am dus sa ne lasam bagajele la ei acasa. au un apartament f dragut. then, am iesit sa mancam la restaurantul chiniezesc de langa ei. and then.. am iesit in victoria, barul in care se intalnesc in fiecare seara, aproape. acolo i-am cunoscut si pe ceilalti erasmusi..din polonia, lituania, grecia. dupa victoria am mers la o discoteca unde era ladies night. pacat ca muzica era chiar nashpa. adik un reggaeton.. de fapt numai... muzica pe care nu o auzi in porto... dupa discoteca ne-am intors acasa si am mai stat putin de vb. sambata am fost sa mancam la cantina facultatii lor. multa lume.. mancare acceptabila, mai ales pentru cei 2 euro pe care i-am dat. after that am fost cu fetele sa vizitam ceva din braganca. frumos.. chiar frumos..micutz dar frumos:) seara am mers la film.. o tampenie de film... a good year.. dar macar am fost la film in braganca:)) dupa film victoria si barnabek.. cred ca se scrie.... si somn.



duminica dimineata, castel.. zapada pe muntii din spania...ne-am simtit bine.. am ras... am facut o tona de poze.. iar.. pranz la chinezesc... autobuz... acasa.... am asta a fost braganca...


acum vb cu irina pe messenger.. si imi trimite studiul de caz pt product management.
cred ca mergem la cina de diseara... astept sa se trezeasca anca.. sa hotaram.. dar o sa fie chiar fun..

over and out...
until next time...beijnhos

Un comentariu:

Elena Cîrîc spunea...

Bernabe :)