marți, mai 22, 2007

Pe vremea mea... episodul 2003 al trilogiei 1999-2003-2007:)

Dedicatie de la nashu mare pentru toti prietenii mei care ma cunosc:))

Din cauza sau datorita ceremoniilor de absolvire, a gandurilor cu "now what" si poate si a faptului ca aproape imbatranesc:)) am inceput sa ma gandesc la tinereturi:) Si totusi, there is nobody older than a university graduate and nobody younger than a fresh graduate:) it's only a matter of perspective:)

Week-endul asta a fost un fel de movie session wknd. Prin ceva foldere de mult uitate am dat peste acest filmulet. Refreshing but freaking weird...cand am realizat cati ani au trecut:) Calitatea imaginii nu este extraordinara dar nu este cel mai important aspect.

Daca va sau ii recunoasteti pe cei care apar aici say I:) Daca ati fi vrut sa ii cunoasteti si nu ati avut ocazia, well... poate organizam o reuniune de clasa, sometime in the future:D

Pentru cei pentru care acest video inseamna ceva, din cine stie ce motiv si le aduce aminte de vremuri de mult trecute- sper sa va faca placere sa il revedeti:)

Here it goes:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

here here

Carmen Boer spunea...

Nu pot sa zic ca Eugen "here here", pot sa zic in schimb "there there" neoficial d multe ori:) cine stie cunoaste. Asa ca si p mine ma atinge filmuletul pt k am vazut acolo persoane dragi mie de p timpul liceului..and i miss them:( hope to see them soon

ank ignat spunea...

"You have not betrayed your ideals, your ideals betrayed you, what you gonna do? Your eyes will not close, your tongue barely speaks. But I can still feel you".
per total very blairwithcy:)