sâmbătă, mai 12, 2007

Back to the future

in sfarsit!

e 12.05.2007. real date. time, nu mai conteaza.

Sorry pentru multele puncte de suspensie. m-am invatat prost, dar ce am publicat pana acum sunt mailuri sau chestii pe care le-am scris pentru mine si, in the rush of the moment, am scris cu picioarele:)

parasind "blogul jurnal", im here, im now!:) wow! dar ce ma fac daca nu imi place nici here, nici now? fug? nu... invat sa zbor. E mai eficient. Citeam, de fapt m-am apucat sa recitesc Pescarusul Jonathan Livingstone si atata timp cat here e home si now nu e forever, e ok:)

sistemul meu de aparare functioneaza, pana acum.dar incerc sa nu ma mai ascund. ce am invatat? sa fug. am invatat sa ma feresc de tot ce ar putea sa ma raneasca din jur. nu mai vreau sa fug, sa ma ascund, sa ma fac ca nu vad, ca nu simt. am stat prea mult in locuri unde nu ar fi trebuit, am plecat prea devreme de unde poate trebuia sa mai stau... cine stie cum e bine. sa zicem ca a fost bine cum a fost pana acum. de azi nu mai accept. nu mai accept scuze aiurea, zambete false, discutii superficiale care oricum nu duc nicaieri.

Totusi in fiecare zi intalnesc oameni care ma uimesc, care fara sa stie imi aduc aminte ca viata e frumoasa si ca merita traita oricum ar fi ea. sunt oameni de pe strada pe care probabil nu ii voi mai intalni niciodata. ii vad in statia de autobuz, in metrou, pe strada. aud franturi de discutii...

ma uit in jur... nu inteleg... in fiecare zi lumea mea este data peste cap de anumite evenimente. poate ca inseamna ca traiesc intr-o lume mica, daca poate fi atat de usor rasturnata. nu inteleg...
- cum tanar si nelinistit inca este difuzat desi a ajuns la episodul 2490 in romania...nu s-or fi plictisit actorii aia??? ei nu au treaba la ei acasa?
- cum poate fi atat de plin metroul in fiecare dimineata mai ales la unirii? de fiecare data ma simt mica mica mica daca ma uit in sus pe scari. e incredibil!
- de ce se inghesuie lumea in dreptul usii in autobuz?
- de ce nu exista un manual de folosinta pentru viata asta?
- cum ar trebui sa arate viata cuiva la 23 de ani?
- de ce nu invatam tot timpul din greseli?
- de ce????

azi as fi vrut sa fiu in San Marino...de ce ? nu stiu... pentru ca e in varful unui munte, de unde se vede marea...dar si campia si dealurile... pentru ca e un stat independent in care politica conteaza asa de putin, pentru ca am nevoie de un parfum nou, pentru ca acolo nimeni nu-l suspenda pe presedinte...

cam atat...