duminică, mai 06, 2007

recapitulare decembrie, inainte de craciun:)

sa incep cu cina de craciun de la ipam. dupa lungi discutii.. daca sa mergem sau nu, daca e bine sa dam sau nu 15 euro.. am zis.. k e ok.. si ca mergem. cina a fost la un restaurant de langa camara municipal. restaurantul la care mananaci cat poti de 5 euro. mancarea a fost buna. la masa am stat cu baietii, pentru ca ceilalti erasmusi, adik spaniolii stateau ei intre ei.. intr-un colt.. asa ca am zis ca e mai bine sa stam cu andre, simao, telmo si nuno. dupa cina, am facut o tura buna de poze..

dupa care am fost la discoteca de la parterul aceluiasi restaurant. era inchiriata toata numai pentru IPAM. asa ca a fost chiar dragut, pentru ca au pus poze din anii trecuti de la diferite actiuni ale asociatiei. i-am vauzt pe toti astia pe vremea cand erau caloiros, cu urechi:P a fost chiar tare.



pe 15 dec am avut ceva scoala.. am dat examenul la product management. o tampenie de examen. dar asta chiar nu e important...daca stam sa ne gandim la ce a urmat in seara aia. dupa ce am ajuns acasa, marta ne-a spus ca o sa fie ceva intalnire cu tuna intr-un oras de langa porto si daca vrem sa mergem. eram f obosite, asa ca am ales sa nu mergem. insa, fiind intalnire cu tuna, s-a dus andre.

dimineata, pe la 8.30 o suna pe anca sa ii deschida usa pentru ca el nu are cheie.. si-a pierdut-o. zicea ca vine cu inca 4 oameni. ok.. partea nashpa era ca era cu 4 oameni beti. dar nu asta e important, ci faptul ca mosul blond de la tuna a pus bradul cu susul in jos.. si i-a rupt varful. cand ne-am trezit de dimineata si am vazut aproape ca ne venea sa plangem.. arata sub orice critica.


in sapt asta am muncit f mult la proiecte pentru ca aveam de predat inca vreo trei... adik.. la market research, la financial managament si la human resources. dar le-am facut pe toate...
la financial management, dupa un wknd intreg de lucrat numai la proiectul asta.. am ajuns la scoala si proful a zis ca nu e bine.. asa ca tre sa il refacem si sa il predam in prima ora de anu viitor.

la market research am lucrat numai o zi si ceva la proiect si cred ca a iesit destul de ok.. mai ales ca nu m-am chinuit prea tare..

in aceeasi saptamana, pe 20 a fost ziua irinei mihaescu. ca orice zi d nastere in portugalia... s-a cerut o cina si un iesit in oras afterwards. asa ca am fost la cina intr-un loc f aproape de piolho unde arata ca in multe restaurante de aici...adik.. aproape ca in bucataria unei case. i just love this tradition.. sa iesi in oras cu prietenii la un restaurant si sa mananci mancare ca acasa.
irinei i-am cumparat cadou un pulover si un body lotion de la H&M. sper ca i-au placut, pt ca noua ne-au placut f mult.

in aceeasi seara pleca si irina hurezeanu acasa. asa ca ne-am intalnit cu ea sa ii dam cadoul de craciun. a plecat din lisabona pe 21 decembrie.
despre craciun... stay tuned:)

Niciun comentariu: