miercuri, mai 09, 2007

back from barcelona.. good-bye party



06.02

despre porto. am ajuns bine. am fost cu fetele si am dat o tura ieri. cand am ajuns ne-am dat seama cat de mult i-am simtit lipsa. nush cum o sa fie de azi in 2 sapt cand plec de tot. dar e ok. ne descurcam. ma bucur mult ca am cunoscut oamenii cu care am avut ocazia sa petrec ultimele luni. ma bucur ca ma voi intalni in continuare cu multi dintre ei.

aseara.. de fapt. azi dimineata ne-am culcat la 8 30. dupa ce am ajuns in porto am avut cina cu erasmusii. dupa care discoteca. la movida. era petrecere academica, si singura deschisa. asa ca de.. ai nostri spanioli plecau azi. asa ca trebuia sa mergem. si a fost f fain. asa, de sfarsit... of

oricum, fetele au plecat aiz dim la lisabona. si o sa se intoarca maine seara. nu au dormit deloc. nush ce o sa vada din lisboa. dar macar si-au facut damblaua.

vineri mergem la guimaraes si dupa la un concert de fado. sper sa fie fain.
o pata de culoare a fost toata experienta asta. e incredibil sa cunosti atat de multi oameni minunati. si nu exagerez cand zic asta.
azi au plecat spaniolii. si am plans cand am vazut camera lor goala. mai ales ca e forever. si sunt aproape sigura ca ei fac parte din categoria oamenilor pe care nu o sa ii mai vad niciodata.

acum ascult facil de entender. obrigada por saber cuidar de mim....

13.02
in ultimele doua saptamani.. am fost la barcelona, dupa care au venit fetele dela barcelona la noi. si am fost tot timpul pe drumuri, si la vizitat si la petrecut. ieri au plecat. a plecat si anca ieri. am sambata a venit carmen la mine. si asta e super bine si f important pt mine.
ultimele zile au fost f aiurea, pt ca am plans intr-una. adik,nu imi vine sa cred ca a trecut timpul atat de repede. oamenii de aici au ajuns sa imi fie extrem de dragi.. si mi-e greu sa cred ca nu o sa ii mai vad any time soon.
de azi intr-o saptamana ma intorc acasa. nici nu stiu...e asa de ciudat...parca nu vreau sa ma intorc.

Niciun comentariu: