duminică, mai 06, 2007

Jantares, tuna, parties

13.11

Inca o luni dimineata…adik pe la 11:) ce sa ii faci, asta e, acum m-am trezit desi m-am culcat super devreme adik pe la 1 jumate, cand astia se uitau inca la un film dar pur si simplu nu mai puteam d somn.. asa ca m-am dus la culcare…anca a venit pe la 5 30.

Afara e suuuuper fain-e soare si frumos. Si vreo 20 si ceva de grade nu, mai mult 22.. cam asa. Ce am mai facut in afara de proiecte. aaa.. da.. am avut o saptamana f activa in care am cheltuit mult. crd ca o sa imi aduc aminte mult timp de acum inainte sapt asta.
Marti am fost la ceva disocteca unde nu ne-a placut, asa ca am hot sa venim acasa si cum eram aproape de autobuzul care ne duce acasa..am zis sa luam autobuzul, numai ca l-am pierdut… cred ca fusese cu 3 min inainte sa ajungem noi, asa ca am stat vreo ora sa il asteptam de la 3 la 4 si nu aveam nici puloverele la noi pt ca erau la nelson in masina...


Dupa asta, joi seara a fost cina anului 2. e f fain cum organizeaza astia cinele. exista restaurante muuulte care au spatiu...desi sunt mici.. si se comanda dinainte un fel de mancare… si se adduce pe platouri... oricum, te-ai prins ca ideea cinelor e sa bei… si se bea o groaza de receita.. ce e receita.. vin alb cu zahar si cu bere… e super bun… Asa.. si am fost la cina... am baut…toata lumea era ametita... mai mult sau mai putin.... dupa care .. discoteca.aici a fost partea fun… ca dupa ce ca erau ametiti, au incept sa mai bea si ceva whisky si vodca... amestecatura naibii…



Well… a fost fun… una peste alta:)

Sambata a fost ziua castanelor... san martinho...se mananca multe castane coapte sau prajite sau fierte si se bea vin rosu.noi am fost sa vizitam ceva parc biologic dimineata.. cu mai multi erasmusi.. pe care i-a cunoscut irina la cursul de portugheza.


Seara a fost FITAM. Un festival de Tuna organizat de Tuna din IPAM. Ce e tuna. E un fel de formatie de baieti care canta tot felul de melodii… serenade, mel haioase…au multe instrumente…dar in principiu cu corzi, un tip cu steaguri care se agita pe acolo si unul sau doi cu tamburine.. care fac tot felul de acorbatii… Ei.. si de data asta a fost randul ipam-ului sa organizeze un concurs de felul asta.. au venit vreo 5 sau 6 formatii din alte localitati si de la alte facultati din porto... au cantat si fetele de la dolphituna de la ipam. A fost suuuper fain.... am filmat… dupa ce s-a terminat, pe la 3 noi am venit acas.a. dar astia s-au dus la discoteca… iar andre, care e in tuna a venit acasa pe la 10.30… s-a culcat si a dormit pana la 22.30…Ieri nu am facut mare lucru…. Doar proiectu la finante…but it was kinda tiring… iar seara a venit nelson acasa.. si a adus filme.. si mancare.. bineinteles

Lunea viit e ziua ancai.. si nush ce sa facem… sa organizam ceva.. tre sa vb cu baietii sa vedem ce facem…Mama... deja s-a facut 12... iar la 2 30 tre sa mergem la facultate…sper sa nu stam mult.. ca avem de lucru.. pt maine.. la communication management avem de facut un brief…pentru PWC.

ate logo:)

Niciun comentariu: