luni, aprilie 02, 2007

the morning after



iata-ma, in 2 aprilie 2007.
de o luna m-am intors din portugalia. si imi caut drumul in viata. e aiurea. suna aiurea, dar de cand m-am intors nu mai imi gasesc prea bine sensul, directia.. sau locul... poate a trecut prea mult timp. poate a trecut prea putin. cine mai stie?

asta e postul introductiv. al doilea post introductiv:) aici vor aparea mailurile pe care le-am scris in cele 5 luni... si nu numai... poze.. si alte experiente traite. imi pare rau ca nu am mai scris aici... dar poate acum o voi face.

dupa ce termin de postat toate mailurile, cu poze cu tot.. voi trage concluzia.. si ne vom intoarce in zilele noastre. cu oameni, experiente, zile, trairi...

sper ca blogul sa isi atinga scopul declarat... de a fi purtatorul amintirilor mele...
so... let the show begin...

Niciun comentariu: