vineri, aprilie 13, 2007

19.10

Hey!

E vineri dimineata.. adik 10 jumate. Anca e la scoala.. are marketing fundamentals. Eu nu mi-am luat materia asta… ca doar am facut mk la scoala.. chiar nu avea sens...

Eu m-am trezit pe la 10... si o sa ma duc si eu la scoala sa stau putin pe net.. si dupa 1 jumate, cand termina anca mergem la ceva centru comercial.. care am inteles ca e cel mai fain din porto. Nu cred ca imi cumpar nimic.. dar ma rog... poate ceva de iesit diseara...

Let me tell you despre alaltaseara.... ca nu am apucat sa iti povestesc care a fost faza. Oricum, acum sunt super happy ca totul e bine.
Continuam povestea cu acesti caloiros.. copilasii din anul 1.. care sunt imbracati in tricouri portocalii si au urechi de magarus :) marti a fost ziua in care ei, impartiti in echipe.. trebuiau sa colinde vreo 15 baruri din matosinhos.. si sa ofere de baut doutorilor.. adik aia mai mari.. care sunt imbracati in negru. Bine, ca nu numai ei dau de baut ca isi mai cumpara fiecare... oricum, se ajunge la faze gen caloirosii tre sa ceara bani pe strada...Iti dai seama ca e proba de rezistenta la bautura.. si ca oricum, toti se fac super super muci..noi am ajuns numai la ultimele 2 baruri.. but enough :D am baut de la 5 dupa amiaza.. pana la 11.. cand am hotarat ca e cazul sa venim acasa. Anca era usor ametita... io nush cum de nu m-am imbatat chiar daca am baut... cel putin la inceput am baut mai mult ca ea.. dupa aia nush ce s-a intamplat... ca au prins-o ceva caloiros.. si i-au dat de baut...io intre timp, am mai baut vreo 2 pahare de vin...un fel de vin.. ca astia au 100 de mii de feluri... da' nu am mai patit nimic..

Sa vezi ce tare e.. ca noi pt ca stam cu astai in casa.. plus ca mai sunt si marta si rafaela... mergem la toate chetsiile astea... si toata facultatea ne stie :P iar diseara, o sa mergem la cina asta. Dupa care petrecerea... iar cina e gratis... ca ne face cinste cel mai tare peste doutores... the duke...e un sistem f aiurea.. pe de o parte...noi nu am vrut s amergem la cina pt k costa 15 euro.. si am zis ca nu dam noi bani pe asa ceva...oricum, cik si acolo se bea la greu... nu se mananca... dupa care o sa fie petrecerea.
inchei aici ca se intoarce anca si plecam la shopping... ce activitati extrascolare desfasuram..LOL

Niciun comentariu: