luni, aprilie 02, 2007

primele zile...

20.09.2006
hey!
de abia acum am ajuns la net. sorry for writing so late...
oricum,nu pot sta mult ca fetelor nu le merge wirelessul si numai eu am internet si tre sa le las si pe ele..
primele zile. well... this is just like lºauberge espagnole..
acum sunt la facultate, la biblioteca. la fac.. totul e f misto. oricum, mai avem 2 sapt pana incepe scoala. am fost ieri...
daaar... the big adventure a fost luni, in prima zi...
la aeroport ne-au asteptat 3 tipe,care sunt tutoarele noastre.. si pedro..una dintre tipe insista ca sa vedem apartamentul ei... noi i'am zis k ne asteapta tanti aialalata.. si ma rog...am fost prima data si am dus-o pe irina la apartament, dupa care pedro si ink o tipa ne'au dus pe noi la celalalt ap, al nostru... am ajuns acolo... a venit tanti.. apartamentul era un dezastru.. pur si simplu...ne'am facut albe la fata.. si am zis ca nu stam acolo. tipa asta, marta, asta astepta....hais a va arat apartamentul meu.. ea ne cerea 200 euro each.. dar fara alte cheltuieli.. dincolo trebuia sa platim 100 plus cheltuieli. oricum.. apartamentul martei arata destul de bine...
apartamentul irinei era o solutie provizorie dar era mai scump decat cel al martei.. asa ca ne'am mutat in al 3-lea apartament.
the funny thing about that este ca o sa mai stam cu inca 4 oameni.. 2 din spania si 2 din portugalia.. sper sa fie fun. oricum, in mom asta eu si cu anca ne'am gasit za place...si ne simtim f bine acolo...
atasez niste poze cu apartamentul... e f nice and cosy. iar tipa a fost super de treaba.. si nu ne ia chiria pentru juma de luna... deci.. de fapt platim 180 pe luna.. plus ceva la gaz.. ceea ce e super ok..pentru ca stam fff aproape de ocean.. adik we have the view plus ca facultatea e la 5 minute deci nu o sa mai dam banii pe abonament care mai era vreo 30 euro..

oamenii sunt super super de treaba, in special ricardo.

aseara am fost la primul erasmus party.. in porto.. noi stam in matosinhos, care e la vreo 15 km.. ma rog.. e f complicat de explicat.. ca de fapt e acelasi oras.. ink nu ma'm dumirit cum merge treaba..cum a fost la erasmus party... MUUUUULTA MUUULTA lume.. nu aveai loc sa arunci un ac.... u cannot imagine... serios.. muuulti erasmusi mai sunt in porto...
aaa.. mi'am luat nr de portugalia.

in wknd cred ca o sa mergem la lisabona... o sa vedem ce si cum... oricum, mai scriu si in alta zi..
azi nu prea mai pot sta..
in principiu.. acum totul e bine..

kissseeeeeess
miss u a lot...more than u know

Niciun comentariu: