vineri, aprilie 13, 2007

24.10

Hello!
Marti, 24.10. nush de ce am senzatia ca azi e o zi destul de importanta… adik.. imi suna 24 octombrie.. dar nu stiu ce se intampla azi.. e 12.30.. si ne-am intors acasa de la scoala.. am fost la hr management.. si am avut o simulare de interviu... eu trebuia sa fiu observer... pt k vroia tipa din portugalia de la noi din echipa sa fie intervievatul..numai cum cand am ajuns la scoala.. ea vroia sa citeasca.... iar profa a zis ca nici nu se pune problema sa citeasca... m-am oferit eu sa fiu intervievatul... a iesit cat de cat ok.. avand in vedere ca aveam tot felul de intrebaride situatie.. pe care eu nu le mai citisem de o saptamana.. de cand le-am facut... ma rog... a fost bine..

Acum ne-am intors acasa.. ca ma doare burta iar anca vra sa doarma.. la 2 jumate avem iar ore asa ca ne ducem inapoi la scoala...dupa ore o sa trebuiasca sa stau sa imi fac research pt communication management.. avem de analizat 8 branduri.. 4 firme din b2b si 4 din b2c.. iar eu am leo burnett sau o alta agantie.. tre sa ma hotarasc ce schimb.. si ac nielsen... nu ma plang.. c anu e chiar greu.. dar sunt atat de multe proiecte de facut....

Sapt viit.. e o super excursie organizata de astia de la erasmus porto.. insa am o mica mare problema.. vineir am evaluare.. la product management... si excursia incepe de vineri dimineata.. si nush ce sa fac...k daca nu ma duc la evaluare.. o sa trebuiasca sa ma duc la evaluarea periodica.. and that's not good at all..o sa vad ce pot sa fac.. ca chiar suna super fain exucrisa. Si nush cand o sa am ocazia sa maim erg.. avand in vedere mai ales faptul ca in afara de lisabona nu am mai vizitat nimic... in wknd nu mai mergem in guimaraes... o s amergem alta data... but the good news e ca sambata o sa mergem la ceva outlet.. in afara porto..:) cu multe multe haine... cant wait to see... ce o fi si pe acolo..

Sapt asta am hot sa nu prea iesim... k nu avem bani and all... sapt asta o sa fie trenul caloirosilor… adik… joi seara lumea se urca in tren si se merge la aveiro.. la celalalt ipam... si se sta acolo pana a 2ª zi.

De cateva zile.. de cand e frig... si nu am chef de nimic... i started missing home... de dimineata citeam ceva mailuri de pe advice…sper sa se descurce.. cumva... nush ce sa zic....
E aproape 1.. ma duc sa vad daca avem apa calda... cumva... ca ni s-a stricat centrala.. si nu avem cum sa facem dus.. dar ma duc sa imi incalzesc...

Niciun comentariu: