luni, aprilie 02, 2007

A inceput scoala




2.10.2006
Salut! In sfarsit am gasit o metoda de a scrie mai mult. Folosesc laptopul ancai si scriu in word mailurile si le trimit cand ajung la facultate. Aint i smart or what?

Azi incepe scoala... and i mean incep cursurile...
Anca tocmai s-a intors de la scoala.. desi trebuia sa aiba 4 cursuri... e ciudat... azi probabil ca o sa fie asa toata ziua. O sa vad si eu cand ajung... ce o sa fie...

Ce am mai facut....
Ne-au venit super colegii de apartament. Dupa cum ti-am zis am doi spanioli si doi portughezi. Alberto si pedro din jaen, andalucia... si vorbesc just like spaniolii nostri... oricum, sunt foarte simpatici... brother type...ne intelegem super bine cu ei. Adik, de cand au ajuns am impartit chestiile, sunt de acord cu semi sharing, adik avem lucruri pe care le cumparam in comun.. gen detergent... oricum, e nashpa ca nu stie nimeni din apartament sa gateasca.. dar vom incerca noi J nu de altceva dar de cand am ajuns aici mancam numai sandwichuri si iaurt, lapte si prostii din astea....

Ceilalti doi.. nelson si andre... portughezii.. extrem de simpatici si ei... dar foarte party ppl.. i mean.... astia ies in fiecare seara in club si faze din astea... nu-s sanatosi la cap. paranteza(Oricum, aici in club se merge incepand de la 2 dimineata.. pana la 7-8 dimineata... pana acum nu am fost in nici o discoteca cu muzica normala.. adik asculta muzica englezeasca and all.. dar in discoteca mai e si braziliana... cel mai misto lucru about the discos e ca au ladies night. Unde fetele au intrarea gratis si 4 bauturi incluse... dar e mai greu sa convigi baietii sa mearga.. pt k au consumatie obligatorie de 10 euro...
Oricum, in majoritatea barurilor e consumatie obligatorie...) am inchis paranteza si ma intorc la portughezi...


Sunt super super glumeti... si vb si engleza. Aseara, inainte sa go to bed.. fiecare si-a zis doleantele cu privire la breakfast... iar noi le-am desenat niste suc de portocale, toast si coffee pe o foaie si am lipit-o pe usa lor... iar de dimineata, am gasit in fata camerei un heater.. cu mesajul.. we didnt know how to make breakfast, so we give u a compensation...:))
Mai naspa e ca spaniolii nu vb decat spaniola.. si cand suntem toti 6... vb in engleza...sper sa ne intelegem.. ce pot sa zic..
Vineri am fost cu ricardo la pivnitele cu vin de porto.. ce e f tare ca te duci acolo si iti dau sa degusti.. dupa ce iti povestesc ei niste chetsii despre tipurile de vin, cum se fac.. and all.. am vizitat noi 3 cellars, si ne-am mai dus si in ceva bar foarte cunoscut de toti studentii... am stat acolo dupa care dinner.. in oras. Ricardo e suuuuper suuuuper de treaba.. si s-a integrat si cu ceilalti.. si e f tare,c a totdeauna ne trimite mesaj.. unde sunteti, ce faceti.. vreti sa veniti acolo.. sau in partea celalalta..

What else? sambata am fost in integration day.. o idee foarte misto, facuta pentru cei din anul intai. Avand in vedere ca facultatea nu e mare, toata lumea cunoaste pe toata lumea, si e foarte usor sa vb cu profii... si s-au gandit ei sa organizeze treaba asta. E un fel de teambuilding.. de fapt nu un fel de.. chiar .. in care vin atat profii cat si studentii si sunt impartiti in teams.. si e foarte foarte tare, pentru ca de treaba asta se ocupa o firma specializata. Exercitiile au durat vreo 3 ore. Echipa noastra a iesit pe locul 3.. si eram 20... nu k suntem tari? Dupa chestia asta.. am avut lunch... si ne-am intors in porto...



Porto e absolut bestial.. i mean... am fost in lisabona, e frumos.. dar porto e atat de pitoresc....

Despre ceilalti erasmusi.. sunt multi multi spanioli... i mean.. like 7... si nu prea vb engleza. Sunt simpatici, dar tre sa te chinui sa vb cu ei... aa..si beau mult mult.. si atunci nu mai ai ce sa discuti cu ei... se dau la tine and stuff.. and that's not really nice... o sa iti trimit o poza cu toti.. si o sa iti explic care e care...
Ce mai avem pe aici.. 3 polonezi.. doi tipi si o tipa... tipa e foarte tacuta.. nu am vazut-o deloc pana la integration day...o sa fie the experience of my life... cred...

Soon i will have to leave...k tre sa mergem la internet si dupa avem pranz acasa... ne gateste marta... propietara..
Hai k ma asteapta astia ca sa mergem la facultate.. sa mergem la net..
Te pup si sper sa mai ajung pe la net.. sometime...:)

Niciun comentariu: