marți, aprilie 03, 2007

de ziua portugaliei... una din ele:)



5.10

Hey!

Inca un mail scris dinainte :) e joi seara si tocmai ne-am intors din oras. Mi-am descarcat pozele pe care le-am facut astazi si cum au venit si spaniolii, le-am descarcat si pe ale lui alberto.. si ne-am uitat la pozele din spania... ce vremuri.. ce misto a fost.. but well..

Sa iti povestesc ce am mai facut zilele astea...de fapt de ieri.. sau nu stiu...ca mi s-a partu ca a trecut o groaza de vreme...

Asa... miercruri am fost la scoala pana la 6.30. lunga lunga zi...am avut de dimineata sales promotion iar dupa amiaza market research. . Mi s-a parut super tare profu. E mk director la nush ce firma care se ocupa cu chimicale.. or smth.. oricum, toti profii sunt super tari... toti lucreaza din domeniu si stiu ce vb...imi plac mult de tot materiile. Problema e cu evaluarea continua.. adik in 2 sapt o sa am deja prima evaluare la cam toate materiile. Vb cu anca si chiar ziceam ca chestiile pe care le facem la scoala sunt atat de practice.. adik toate par traininguri din alea super profi... pt care dai o carca de bani... toti profii zic ca o sa facem numai si numai chestii practice...si asta e super fain..

What else ? aseara am fost la dinner acasa la spanioli. Am mancat tortilla. A fost chiar buna. A gatit Pablo, the gay Spanish guy….e super funny combinatia… in apartamentul lor stau 4.. pablo, angela.. care sunt best friends.. si ink doi.. patricio, si ink unul Miguel.. ma rog un pierde vara…super enervant care se face muci rau de tot de fiecare data… dupa ce am mancat... astia cumparasera o groaza de bautura.. asa ca am stat la ei in apartament, si bineinteles ca s-au facut toti dar absolut toti muci.. nu mai aveai ce sa discuti cu ei...pe la 1 ne-am hotarat sa mergem in discoteca.. vroiam sa mergem in vogue pentru ca era ladies night.. si dupa cum ti-am zis, e intrarea gratis si 4 bauturi incluse.. which is more than super cool.

Asa.. si am coborat din apartament, si am stat in fata blocului certandu-ne.. ma rog, incercand sa convingem super colegii nostril beti sa mergem in vogue… ei vroiau sa mearga in alta discoteca, via rapida… cea mai mare discoteca din porto.. pt k era o petrecere academica.. adik.. a unei facultati…ti-am povestit cum e cu inceputul anului aiic si cu perioada de proba a studentilor din anul intai… e super fun…oricum, dupa 3 sapt in care se urla la ei.. urmeaza una numai si numai cu petreceri…ceea ce e chiar fun…

Bun.. continuam povestea.. dupa ce am hotarat ca mergem in via rapida...pana la urma, ne-am indreptat spre statia de autobuz si am asteptat acolo inca nush.. pana pe la 3.. cand s-au hotarat spaniolii ca nu mai vor sa mai mearga la discoteca.. si ca vor sa vina la noi in apartament ca sa mai bea ceva.. si sa mai stea de vb... ok... eu m-am super enervat in mom ala..si am zis ca daca nu mai mergem la discoteca, eu ma duc sa ma culc.. si asa am si facut... m-am dus la culcare imediat ce am ajuns acasa.. si era ora 3... iar ei au stat la noi pana la 7...ceea ce e super bine in apartamentul asta e ca nu se aude nimic daca inchizi usa de la hol si usa de la camera... poate sa fie super galagie in living...

Pe la 7 dimineata... aud pe hol super super galagie...se intorsesera portughezii acasa...andre avea super chef de bancuri... si a inceput sa bata la usi.. prima data s-a dus sa il trezeasca pe nelson, care dormea de o vreme.. ca se intorsese de la discoteca mult prea beat ca sa mai poata face orice altceva... dupa care i s-a parut super amuzant sa bata si la mine la usa.. inainte a cantat.. ceva in portugheza.. un cantec de trezit copiii...sau ceva in genul asta.... dupa care a bagat capul in camera si am mai zis ceva in portugheza...io nu am inteles mare lucru.. da' m-a trezit din somn si eram super mad.. am mai stat putin...k sa ma calmez... m-am ridicat din pat si m-am dus la el in camera... am intrat kramer style si l-am atentionat.. nu f calma ca daca il mai prind facand asta vreodata.. jar mananca... dupa care m-am intors in patutul meu si am dormit pana la 3... dupa amiaza… cred ca am dormit cam mult, pt ca m-am trezit super ametita si asa am fost toata ziua…


Dupa ce ne-am trezit.. ne-am spalat and all.. am zis sa mergem sa mancam ceva.. ca doar era sarbatoare.. ziua portugaliei.. si am vb cu spaniolii nostri din apartament.. care sunt singurii spanioli de treaba din toata gasca asta...sa mergem sa mancam ceva… insa nu am ajuns sa mancam decat la 8.. pt ca am fost in porto cu restul spaniolilor... si am stat sa ii aseptm o groaza, dupa care am umblat prin oras.. si am ajuns in sfarsit in barul de erasmusi si de studenti in general… si am apucat sa mancam si noi ceva…

E deja 2 jumate.. si maine pe vremea asta o sa am un curs... asa ca ar trebui sa ma duc la somn...
Mai scriu maine...

Niciun comentariu: