vineri, aprilie 13, 2007

mid october


15.10

cred ca a trecut o saptamana.. de cand nu am mai scris dar e just hectic… incredibil… cata treaba putem sa avem. Nu imi vine sa cred. Adik, avem proiecte la fiecare materie.. si nici unele nu sunt usoare...si mai sunt si in echipa.. adik tre sa iti gasesti timp sa te intalnesti cu toti.... si cum noi avem un program mult mai incarcat decat restul...pt k avem mai multe materii si puse altfel..

Zilele astea au fost pretty weird, pentru ca au plecat spaniolii acasa... adik.. s-au dus pana marti-miercuri.. ca nush ce sapt de petreceri e la ei.. ma rog.. nu am inteles sensul.. sa mearga pana acolo, mai ales ca doar au venit de abia 3 sapt... dar ma rog... alberto era cel care vroia sa mearga cel mai mult... pt prietena lui and all... si il inteleg...dar pedro.. cred ca s-a dus numai ca sa aiba de unde sa se intoarca...

Casa e asa de goala wkndul asta... au plecat si portughezii acasa... bine.. ca ei o sa se intoarca in cateva ore... da' e ciudat.. ca brusc... din 6 oameni sa ramana 2... si nush.. e trist.. nu vreau sa ma gandesc la cum o sa fie cand chiar o sa plecam de aici... pentru ca o sa fie al naibii de greu... daca acum ne e asa de dor de toti.. de agitatie si de tot...
Nu am mai facut nimic interesant.. in afara de cursuri, proiecte.. si de iesitul in oras de joi seara. Vineri dimineata trebuia sa ne intalnim cu imbecilii de la financial managament. Pe bune ca nu sunt cu toate pe acasa, colegii nostri dragi de la materia asta. Dar nu avem cum sa scapam de ei, pentru ca proiectul trebuie facut in portugheza.. si noi si portugheza... ma rog.. asta e alta poveste.. doar unul dintre motivele unei zile de vineri, 13.

Joi seara am fost cu copilasii astia la karaoke... era seara de karaoke a celor din anul 1... caloiros, le zice... ti-am povestit.. luna aia de proba din anul 1.. de la facultate... ai nostri snt imbracati in portocaliu, culoarea ipamului..si au desenat un magar pe tricou.. plus.. niste urechi f simpatice...
Bineinteles ca nu am scapat si a trebuit sa cantam si noi.. k eram vedetele serii.. colegele din romania.. suntem very famous la ipam...:)) LOL


Dupa ce am fost la karaoke.. pe la 2... ne-am intors acasa, ne-am schimbat si am mers la discoteca.. era IPAM party.. ma rog.. de fapt, era partyul altei facultati dar IPAM avea un bar acolo... si deci... era sort of ipam party too. In fiecare joi este un party de genul asta. Dupa cum iti ziceam, eram deja faimoase.. asa ca we got free drinks de la baietii de la asociatia studenteasca din ipam... care erau „barmanii". Am dansat, a fost fun.. am ajuns acasa pe la 6.... trebuia sa ne intalnim cu portughezii cei 2 si ametiti,... dar am hot ca e mai bine sa nu... si sa facem proiectul sambata.. asa ca am dormit pana la 12... k doar aveam cursuri de la 2.30.

Am gatit.... intr-o zi am gatit piept de pui prajit.. cu orez.. iar vineri am facut cascaval pane cu cartofi prajiti.. e asa de fun... ca niciodata nu gatim singure.. sau numai pentru noi 2... si e fun sa gatesti pentru mai multi...sa vezi baietii facand curat prin casa dupa.. hahaha.... facem educatie cu ei :)

Diseara e concert... canta tuna.. adik formatia facultatii.. e intr-un bar super aproape de noi.. nush ce o sa fie.. mergem.. incepe la 12...maine iar tre sa ne trezim super devreme.. da' o sa ne decurcam noi cumva..
As i said.. my life is not that exciting... chiar daca cik sunt erasmus. Ceilalti erasmusi sunt cam boring...what can we do?
nu imi vine sa cred ca in 3 zile facem o luna de cand suntem aici... Mai nashpa e ca nu am vizitat mare lucru pana acum.. si nici nu stiu cand o sa ajungem... tre sa mergem in unul din wkndurile.
Au venit baietii acasa... impreuna cu alti 3... sa isi faca proiectele pentru maine...acum au plecat sa manance ceva la norteshoppin. Later mergem la ceva concert de fado si la concertul tuna.
Acum ma duc sa ma uit la ceva serial la axn... ca ma doare capul de mor...


16.10
salut!
am fost la un party aseara.. organizat de formatiile de baieti si fete ale IPAM.. tuna.. de care iti ziceam... a fost suuuuper suuper tare... am ajuns acasa pe la 4... iar la 10 eram la facultate.. sa facem proiecte.. nu suntem sanatoase..
maine e o alta petrecere... de fapt.. toata ziua... se bea.. din bar in bar...


ank

Niciun comentariu: