joi, iunie 07, 2007

10 ani de Dialog/Orange si Connex/ Vodafone in Romania

Acum 10 ani avem telefon fix. Romtelecom:)
Nu ne trimiteam sms-uri. Nu stiam ce e aia GPRS, Edge, 3G sau chiar MMS-uri. Parintii incepusera sa primeasca de la serviciu telefon mobil. Erai cineva daca aveai "celular".

Prima data a aparut Connex, in aprilie '97. La cateva luni a venit si Dialog. La inceput lumea vb la 3 secunde. apoi au trecut la 1 sec. (Primele 3/1 secunda erau gratuite).

Au fost primii, sau asa imi aduc eu aminte, cel putin:) care au avut reclame amuzante si inteligente. No more tropicana si norvea. Sau reclama stupida cu cheile de la Tinerama.
Apoi au urmat primele campanii de imagine. Viitorul suna bine, Tu faci viitorul...

Au trecut deja 10 ani.

Am cautat pe youtube,dar nu am gasit ce cautam. va aduceti aminte reclama cu gyury pascu la connex cu maria?:) as vrea sa o revad. de asemenea tin minte niste reclame f dragalase la dialog. dar nu am gasit nimic pe youtube:( Dar am gasit cateva dragute, si de referinta, cred eu:)

Va aduceti aminte de superoferta??? :))



sau de reclama de Valentine's Day?



da da... una la xnet:)



si una de imagine... pt dialog... just beautiful..



This is history baby:)

Niciun comentariu: