luni, iunie 11, 2007

ADVICE Students a implinit 5 ani

si am fost acolo...

cu mic cu mare, ne-am intalnit aseara la Casa de Cultura a Studentilor Grigore Preoteasa. 5 generatii de adviceri, oameni care au venit la proiectele noastre, parteneri, au fost toti acolo.

ok, nu sunt nici prima, nici singura care a scris despre asta...Razvan, Carmen au pus deja poze si povestiri despre aseara.

Si pentru ca am descoperit cum se face treaba aia cu videoclipuri cu poze.. uite ce mi-a iesit.
Melodia din background are ceva istorie... dar despre asta alta data.. cu alta ocazie:)



Mi-a parut bine sa va vad pe toti!:)
See you soon!:)

Proud ADVICE Students Alumna

11 comentarii:

Razvan Marin spunea...

Hey! Nice clip dar vezi ca al doilea nu prea merge. Cum tu ai comentat prima la mine it's only fair sa fiu si eu primul care semneaza condica la tine. Intrebarea din postul meu ramane...cand ne vedem iar? :)...deci...

ank ignat spunea...

i know. ink e pe undeva prin youtube.. ink il astept. e prea mare probabil. sau cine stie.
pai, ne mai citim un blog, mai stabilim o chestie:)

Anonim spunea...

Si mie mi-a placut mult mult la party, sa va vad pe toti!
Ar trebui sa ne mai intalnim, asa cum zice si Razvan.
Dragut filmulet :)

ank ignat spunea...

citeam comentariul si ma gandeam... care anca???:) apoi am vazut linkul:)
mersi:)

Anonim spunea...

alumna luv, alumnus e de baietei:P

Carmen Boer spunea...

vad k n-a retinut de cand m-ai corectat p mine :D

ank ignat spunea...

10x andreea
carmen,nu tin minte cand te-am corectat.
multumesc ca m-ati scos din bezna in care traiam:)
ignorance is bliss:))

Carmen Boer spunea...

bey...io ii ziceam andreei...k ea m-a corectat. nu tu:)lol

ank ignat spunea...

ma gandeam eu:)) nu de alta, dar eu nu detin cunostinte de limba latina. rusine.. 5 minute privirea in pamant:)

Anonim spunea...

era intr-un episod din gilmore girls, asa am tinut minte, im not a latin freak:D

ank ignat spunea...

acum ca am fost prinsa... tre sa recunosc... am copiat in a 9a la toate lucrarile la latina:))