sâmbătă, iunie 30, 2007

B'ESTIVAL


a incepuuuuut!!!!!!!!!!!!!!

despre organizare. mult peste asteptarile mele, clar!
bine gandit si organizat- de la cele doua scene f bine gandite astfel incat sa nu se intarzie, sonorizare f buna, lumini.. pana la faptul ca bautura se ia pe fise si ca sunt multe locuri de unde iti poti lua de baut fara sa astepti prea mult. Felicitari! voi reveni cu comentarii din zilele urmatoare:P




prima zi de B'estival.

am vazut Hooverphonic, Morcheeba si Faithless.

Cand am ajuns, canta Hooverphonic. Mad About you, Eden si alte melodii mai vechi- asta am recunoscut eu ...
Vocea tipei se auzea impecabil. very cool. mi-a placut.






apoi, morcheeba. si-au schimbat componenta de la rome wasnt built in a day; si, dupa cum spuneau ei, asta a fost primul concert dupa 2 ani. au album nou, ne-au dat si link-ul unde sa ascultam noile piese:))
ce pacat insa ca nu au prea nimerit orasul din prima, crezand ca sunt la Budapesta... dar si-au adus aminte pe parcurs si au incercat sa remedieze situatia:)



m-am intalnit cu f f f multa lume pe care nu o mai vazusem de ani... din liceu. si da... S-a intors Ilincaaaa:) what a wonderful surprise!:) Welcome home!:)

atmosfera cea mai faina fost la faithless. poate si pentru ca era deja seara, si pentru ca stiu sa faca super show... momentul culminant a fost we come ONE. poze mai jos, courtesy of Mihai:). Mersi Mihai, maine promit ca iau aparatul la mine:)




We come ONE :)

Niciun comentariu: