sâmbătă, iunie 02, 2007

Si au fost Olimpiadele Comunicarii 2007


Aseara s-a pus punct celei de-a 7-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Am fost acolo sa sustinem PHI Advertising. Nu au castigat nimic anul acesta:( dezamagire.


Dar tot anul acesta, 2007 A.D. nu au existat castigatori la Advertising. Juriul a considerat ca nimeni nu merita premiu. urat din partea juriului. Au fost date numai 4 mentiuni- 2 pentru insight una pentru fun si una pentru print.

Felicitari tuturor, in special Ceai de Tei, care au castigat multe premii pentru blog, inclusiv premiul pentru Cel mai bun Blog. Aplauze:)

Marii castigatori au fost, din punctul meu de vedere Sir O'Groat. Meritau un premiu pentru entuziasm :)


Si daca tot suntem la momentul felicitarilor...Felicitari castigatorilor de la celelalte probe, in special proba de comunicare institutionala:) Way to go Irina!:) ANOSR!!!! aaa... si felicitari ANOSR pentru premiul de la Gala Societatii Civile!

Dupa festivitate, a fost party-ul din Spice. Genial nenea negru care canta. loved his romanian. super atmosfera! Tuborg verde:))

Lucrurile se schimba... Acum acid si pulpa in aceeasi bautura ;) (PHI)

2 comentarii:

Razvi spunea...

Nu foarte urat din partea juriului :)

Am vazut prezentarile si sincer a fost un nivel slab, sub medie...Ma gandeam de atunci ca "hmmm...nu prea a mers treaba anu asta". Sincer, si eu sunt curios ce ar fi facut John o'Goat ;)

ank ignat spunea...

eu nu le-am vazut, dar as fi vrut sa le vad.
oricum, imbucurator faptul ca la celelalte categorii oamenii s-au pregatit si au primit aprecieri din partea juriului. primul an in care advertisingul nu a mai fost "rege":)