vineri, iunie 08, 2007

Despre aeroporturi

I hate goodbyes, i really do. i hate to see people leaving. i hate leaving behind.

I hate airports. Ma bucur ca exista doua locuri separate pentru plecari si sosiri.

La "plecari" lumea imi pare mai trista, mai ingrijorata, mai stresata. Nu cred ca exista om care sa nu aiba in suflet o frica, mica, mica... in mom in care se urca intr-un avion. nu cred:) si totusi sentimentul de la "plecari" se impleteste cu bucuria de a pleca. Ce se va intampla? hopes, dreams, new people, new stories...

Insa la "sosiri"... cand te intorci si iesi din spatele usilor glisante.... te simti superstar. (suna cam aiurea in romana parca e mai bine sliding doors, nu?) multa lume fericita aliniata in fata cordorului de iesire (majoritatea asteapta pe altcineva, dar pt 1 secunda toti se uita la tine, poate esti tu persoana asteptata)... e aproape ca la covorul rosu:) i like arrivals. hopes, dreams, new stories to tell... si totusi, o tristete in suflet, pentru locurile si oamenii ramasi in urma....

it's easier to leave than to be left behind( rem- leaving new york). asa se zice. eu nu cred:)


Mi-e dor de toti oamenii care au trecut prin viata mea si au insemnat ceva la un moment dat. mi-e dor de cei pe care nu ii voi mai vedea niciodata... mi-e dor de cei carora tocmai le-am spus pe curand... mi-e dor de cei pe care stiu ca ii pot vedea oricand si totusi nu o fac... mi-e dor sa ma bucur la "sosiri". nu mai vreau sa plang la "plecari".

aparent fara nici o legatura cu ce am scris mai sus...



mi-e dor de barcelona... sa zicem :P

2 comentarii:

Carmen Boer spunea...

...sa zicem k ...i hate arrivals...for some reasons. chestii imprevizibile, neasteptate te pot izbi...cand iesi ca un "superstar"...si te astepti la ceva. dar...nu intotdeauna se intampla cum iti inchipui sau cum iti doresti...ci cum vrea soarta..i guess..sort of...de-asta as putea spune k...in mom asta imi plac plecarile.plecarile mele.sosirile mele nu-mi plac. si imi plac sosisirle altora, si urasc plecarile acelorasi "altora"...life it's like a box of chocolate...

Anonim spunea...

i just hate arrivals and departures...pentru ca plec dintr-un loc de unde nu vreau sa plec si ajung intr-un loc unde ma gandesc ce bine era cand eram in locul celalalt. si i hate arrivals pentru ca, de, asa sunt eu, cand ajung ma gandesc deja ca va trebui sa plec. si mi se pare ciudat cat de usor e sa pleci din viata unor oameni, infinit mai usor decat sa pleci din orasul pe care il iubesti, de exemplu.
da, it's beter to leave than to get left behind. ca sa nu fii acolo sa vezi ce se intampla pe urma.