sâmbătă, iunie 16, 2007

Balul de absolvire pe foarte scurt

Multe evenimente se inghesuie lately in agenda. busy person, care sunt:))
Joi a fost balul absolventilor. dupa festivitatea de absolvire de acum o luna, a venit si randul balului.

Fancy dresses, make-up, coafuri, muzica, dans, cateva ore care au zburat... cam ca si cei 4 ani de facultate...
im not good with words these days...words scarcity.
Despre bal.. pe scurt, mai jos... inca un filmulet:) ( probabil ca in curand imi voi deschide o afacere din asta... imi trimiteti pozele.. eu fac ilustratia muzicala:) most probably to succeed?:P )



Enjoy:)
Cranberries - Will You Remember

3 comentarii:

Anonim spunea...

SUUUUUPEEEERRRRR!!!!!!(Lucrarea de licenta..:P)

ank ignat spunea...

da da da... o sa o public si pe aia.. imediat dupa ce o termin:)) pacat k that's no any time soon:)

Anonim spunea...

Fffff frummos!!!... imi pare rau ca nu am stat pana la sfarsit.
Mult succes la licenta si... la cat mai multe filme si filmulete >:D<