vineri, iunie 01, 2007

Desene animate


Din copilarie...
La multi ani everybody!:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Clipul asta cu desene mi-a trezit amintiri latente...mi s-a facut un dor de desenele copilariei...acum stiu ce o sa caut pe net next :)

ank ignat spunea...

enjoy:)
captain planet:)

Anonim spunea...

my inner child a fost incatat de mica selectia postata, si s-ar bucura ffffff mult dc ai mai pune :P
k sa nu imi zica psihologul peste ani k nu am intrat in contact cu copilul din mine :))
oricum, imi aduc aminte cu drag de desenele din copilarie, pe care le asteptam cu mai multa ardoare decat iesitul afara sau sfarsitul de sapt.
si la cat tv am urmarit in 22 de ani, ma mir k nu recunosc vreo 5 desene din mix

ank ignat spunea...

da, eu nu recunosc mai mult de 5...
oricum, i loved the mix:) d-aia l-am si postat:))
e luna noastra a piticiloooor:)