marți, iunie 19, 2007

MetroREX

de cateva zile vreau sa scriu despre asta. despre metrou. despre mijlocul meu de transport preferat din ultima vreme. in lista brandurilor mele apare si el.. metrorexul:)
o iubire proaspat intalnita. pana acum il preferam pe fratele ratb... dar mi-am dat seama ca metroul este rege( apare pana si in numele lui... MetroREX... :)), pentru ca oricum in autobuz te simti ca un sobolan(RATb), mai ales pe caldura asta.
despre metroul rege... vroiam sa scriu. pentru ca e o lume extrem de ciudata... cea a calatorilor.

in fiecare zi la 9.15-9.20 intalnesc cam aceiasi oameni. e extrem de interesant de observat care le sunt preocuparile la ora aia dimineata. 9.30 e ora celor care citesc in principiu compact, daca il mai gasesc, libertatea dar foarte foarte multi au cate o carte. mai ales cei care merg mai mult de 3 statii. la victoriei se elibereaza si pot sa citeasca in liniste. metroul e noua mea sala de lectura. de aproape o luna am citit vreo 2 carti numai in metrou. i like it.. ca si asa ma plangeam ca nu mai apuc sa citesc... voila.. cere si ti se va da:)

seara, in jurul orei 7, intalnesti aceeasi oameni mergand in directia opusa. dupa o saptamana ii recunosti, te uiti la cartea pe care o citesc, daca citesc ceva nou... e fun:)
inca o chestie ffff faina pe care nu stiu cati au observat-o e faptul ca toate metrourile noi au cate un nume scris pe primul vagon. anca mi-a zis prima data, in portugalia. ea vazuse numai nume de flori.. pe traseul victorie-romana-unirii. au completat numele de flori cu nume de capitala si continente. adik, se inmultesc metrourile alea noi:) eu, cel putin am mers cu: Madrid, Bucuresti, Amsterdam, Europa, Paris dar si cu multe flori gen Crin, Bujor....

de ce imi place in metrou? pentru ca mai nou publicitarii au gasit de cuviinta sa ne distreze... pe noi, fratia clientilor metrorex. vezi sotronul de la napoca, scarile aviva sau reclamele de la coca-cola de acum cativa ani dintre statiile universitate si unirii...tin minte ca m-am plimbat de cateva ori numai ca sa le vad...

azi am vazut niste panouri f dragute la romana... de la ING... imi cer scuze pt calitatea slaba a imaginii... un telefon am si eu.... ce sa ii fac... testul de personalitate facut pe loc zice ca sunt pesimista pt ca nu am observat din prima panoul atarnat de tavan.


despre campania de la ING.. what can i say...foarte faina abordarea. tostusi, mi se pare ca e o adevarata isterie cu pensiile private, lately... BCR, iti zice ca tu nu ai nici o scuza sa nu ai pensie privata... insa ING are o campanie interesanta- varianta optimista si pesimista a unor intamplari din viata de zi cu zi, lasandu-te sa te hotarasti cum vrei sa vezi tu batranetea. acum.... ce mi se pare mie putin dubios e faptul ca au aparut in aceeasi vreme, iar ideea cam seamana... ma intreb, oare cine face campaniile? sa fie McCann? voi mai investiga:)

i will be back with updates:)

Dar stiti ce nu imi place la metrorex? ca se inchide la 11-11.30. ar fi excelent daca ar functiona macar pana la 1-2... cum e prin alte parti... nu spun unde, orase mari din europa:) ca tot suntem mare capitala europeana:))

calatorie placuta, oriunde mergeti!:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

metroul = sursa de inspiratie pt blogeri...pfaaa..daca mergeai cu masina ziceai cate tamponari pe zi ai avut???

ank ignat spunea...

buna, anonimule:)
well...se pare ca sunt unul dintre bloggerii care merg cu metroul si nu gasesc nimic mai inteligent si interesant de scris decat despre cum se plimba ei cu una dintre minunile tehnicii...
daca aveam masina, ar fi fost altceva, v-as fi povestit despre tiganusii din intersectie, despre panourile publicitare, despre trafic... despre soferii de la stop.
merg si cu masina, dar pe vremea asta si in vremurile noastre, in bucuresti, i choose life, si iau cu metroul:)

Anonim spunea...

hahaha ..si asta vrei sa zici ca e un raspuns tare?...cred ca esti mandra de tine, cred ca iti zici in fiecare zi in oglinda: "o poti face, poti sa le-o dai anonimilor"..pfaa (ma repet).."i choose life"????..suna a reclama la detergent:|

ank ignat spunea...

haha! hai ca esti amuzant:))
da, m-ai prins!:) sunt mandra de mine si in fiecare zi imi notez in carnetel: "azi i-am mai raspuns unui anonim!yuhuu!ce coola sunt!" :))
da,suna ca o reclama la detegent..chiar recenta la dero.. parfumul anilor cei mai frumosi, care este:))