sâmbătă, iunie 23, 2007

Time is what you make of it

I just dont care...


Am realizat azi inca o data ca timpul zboara cu o viteza uimitoare... dar atata vreme cat ne bucuram de fiecare clipa, si simtim ca traim, ca viata nu trece pe langa noi, ca ii avem aproape pe cei care conteaza in viata noastra... nu e chiar asa o mare tragedie. nu e o tragedie ca imbatranim si ca lucrurile nu mai sunt asa cum erau odata.

da, in fiecare zi ne schimbam putin. si ce daca? ar fi chiar absurd ca noi sa fim la fel desi timpul trece...

nimic nu poate exprima mai bine ce simt acum ca reclama asta de la swatch din 1998. mi-a placut cand a aparut si am cautat-o apoi mult timp. melodia este superba... si acum, dupa 9 ani...

Give me a taste of something new
To touch to hold to pull me through
Send me a guiding light that shines
Across this darkened life of mine

Breathe some soul in me
Breathe your gift of love to me
Breathe life to lay 'fore me
Breathe to make me breathe




How Long is a Swatch Minute?- 1998

5 comentarii:

Anonim spunea...

da, e ciudat, dar nu e o tragedie. iti zici k tie n-o sa ti se intample niciodata si totusi mergi mereu mai departe si timpul zboara pe langa tine. insa ceea ce e si mai ciudat e ca timpul se mai si intoarce si ca unele lucruri pe care le credeai trecute devin iar prezente...si apoi iar se duc, insa tu esti acolo, cu zambetul pe buze, stiind ca se poate. intrebarea e: de cate ori poti sa traiesti acelasi minut?

Unknown spunea...

Am trecut prin niste clipe foarte frumoase zilele ce au trecut. Cu fiecare eveniment am invatat ca poti sa te bucuri de tot ce poti, sa fii acolo si "always look on the birght side of life" (asta nu am reusit sa o pun in romaneste sa sune atat de bine). Bineinteles, conteaza ca starea aia de bine sa vina din grup. :)

Mi-ai adus aminte de una din reclamele mele preferate, tot Swatch. Njoy! :)

Unknown spunea...

Melodia e Anggun - Snow on the Sahara

ank ignat spunea...

foarte faina reclama... si melodia... u've just made my day:) 10x:)

This is Dandu spunea...

una din reclamele mele preferate! si..it's all about the mind set ;)