duminică, iunie 10, 2007

imi plac filmele europene...

desi l-am vazut cu f mult timp in urma, mi-am adus aminte azi de el otro lado de la cama, unul dintre cele mai funny filme spaniole pe care le-am vazut. nici nu stiu unde sa il incadrez daca e comedie sau drama. cu siguranta e musical:)



De abia astept sa vad toate filmele pe care le am pe super lista de to see:) multumesc pentru recomandari:)

Tot despre filme. Tot europene, de data asta chiar romanesti... Am fost la california dreamin. ffff tare:) desi a fost apreciat si premiat la cannes, cred trebuie sa fii roman ca sa il intelegi cu adevarat. Ceea ce m-a surprins extrem de placut a fost faptul ca sala era plina la un film romanesc si ca la sfarsit ca lumea a plecat incantata. nu am auzit comentarii negative la iesirea din sala. Nicely put. Ideea faina, si realizarea. Mare,mare pacat ca regizorul, Cristian Nemescu nu mai este.

Next, 432 al lui Mungiu. mai vreau filme romanesti. fara sergiu nicolaescu ca regizor, actor, producator... la batranete, maturitate si tinerete. 3 in 1.

Un NESCAFE, va rog!

Niciun comentariu: